Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Opruimen na het feest en vandaag een parde met "streetdancing" maar ben er vandoor gegaan want teveel mensen op straat in de binnenstad en dan zit de hele zaak potdicht met grote verkeerschaos daarna........ :jajaja: :jajaja:






Weer die GLOBE........ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




Nou dat kan ik ook hoor.............. :lachen: :lachen:

bananacreek

Deze jongen stond ook in het park mee te swingen op de muziek en was behoorlijk.... :drunk: :drunk:



Brandweer was ook aanweig voor de veiligheid van iedereen.......... :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek

Deze pedicap werd gestopt door de Amarikaan naast de Dauin easyride terminal en bood de man P100 aan maar de driver weigerde en adviseerde de blanke om een easyride te huren en toen werd de blanke GIFTIG en schreeuwde: "NO I INSIST TO RIDE THIS PEDICAP"

Toen liep ik verder omdat ik bang was een grote bek tegen de amerikaan te geven............ :lachen: :lachen:
Eens een Klootzak, altijd een Klootzak......... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

Van de zoon van een Duitser ergens in Dauin in die buurt en ze hebben ook een nieuwer model busje overgenomen van de "SEA EXPLORERS" in Dauin...........





Moeilijk te vinden hier........ :jajaja:

bananacreek


bananacreek

#6076
Jullie bekijken het maar, ik vind het genoeg voor vandaag,............ik heb de kat net gebeten maar die rotzak beet terug............. :negatief: :negatief: :negatief:



Hoe dat kwam?.........

Wel, we zaten gezellig in de keuken aan tafel te eten met Pierre en Wies en toen sprong de vette kat op de tafel en ging er met mijn vis filet vandoor............. :negatief: :negatief:

Ik kreeg hem achter het huis te pakken en gaf hem een flinke knauw in de linker voorpoot maar hij kon me toch nog in mijn neus bijten en dan komt die Pierre daar even met een fles alcohol aandraven......de malloot....... :negatief: :negatief:

Toen zei ik: "Nou bekijk het maar,ik ga drie dagen in staking............. :jajaja: :jajaja:......... :shots: :shots:

Altijd problemen met die geile kat.............. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:
En Ik krijg altijd de schuld.................... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

bananacreek

Nieuw "BOLTCENTER" in Handyman Robinsons.............. :jajaja:



Leuke aparte producten die je normaal zeer moeilijk kan vinden hier tenzij in Cebu city of Manila.

Maar Peeeeeeperduur......... :negatief:



Bijvoorbeeld een grote kurk om een"gallon" af te sluiten voor P150 terwijl je dat voor P10 kan kopen in Unitop... :jajaja:

Kwaliteit waarschijnlijk beter.......

Hier een "bushing" @ P2350................. :negatief: :negatief:


bananacreek

Hier moet je je pet afdoen als je naar binnen gaat.........handgranaat onder de pet?....... :lachen:




bananacreek