Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Citaat van: a007esprit op donderdag 24 mei 2012, 21:02:50
Na lang zoeken,niets gevonden in duma! ( Geen Kia  :thumb: gevonden zoals de Meneer de klootzak) toch iets naar mijn goesting gevonden en goedgekeurd , mits ik maar enkele dagen in de phils was had ik geen tijd om verder uit te zoeken hoe ik mijn karretje naar dumaguete moet krijgen , ik ga pas terug in eind juli dus autoke bij een friend in Manila achtergelaten.
wil nu niet te veel tijd spenderen om de auto over te brengen  dus
weet er soms iemand of het mogenlijk is mijn autoke roro naar Bacolod en dan naar dumaguete te rijden , hij staat in Manila, of zou ik hem beter zelf rijden via ?? :weetikniet::denk:


Misschien met Superferry als RORO MLA_BAC ?

Als men het van DUM naar CDO kan doen dan natuurlijk ook tussen MLA en BAC neem ik aan.........

bananacreek


bananacreek

Hiervan zijn er maar twee stuks in Dumaguete dacht ik en een zeer mooie wagen:

FORD F-150 RAPTOR maar ik zou de nieuwprijs niet kunnen inschatten.......... :weetikniet: :weetikniet:




Van Internet:





Zeer mooie wagen vind ik............... :thumb: :thumb:

Maar niet voor een AOW'er wan dan kom je weer in deze klasse:.............. :lachen: :lachen: :jajaja:

bananacreek

Weer een andere jeep maar van een  :smiley-philippines: en deze man heeft die nummerplaat al een hele tijd en dat is soms grote ellende hier met het niet voorradig zijn van nummerplaten bij de LTO en dan mag je normaal een TEMP plaat gebruiken maar als ze je stoppen bij een checkpoint gaan ze weer rottig doen..... :negatief: :negatief:





Filipijnen vinden dit soort voertuigen altijd wel leuk.........en ik krijg dan alleen ook positieve commentaren op mijn junks.......... :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek

De één zegt duur en de ander zegt geen probleem....maar het interesseert me maar weinig en het zal er toch een keer van komen dat hij het stof gaat bijten, maar dan blijft er misschien weinig van de disco over?.... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:



We hebben een extra "projector" (ACER) en daar komt een scherm bij wat beeld geeft aan BEIDE kanten.... :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Locatie op het zuiden van Siquijor.......leuk zolang er geen Tjunami is..........price duur of niet duur?..... :weetikniet: