Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok LTO avonturen Part 16:

Truck en trailer voor inspectie:

Klootzakken bij de verzekering vulden in ee camouflage 4-wheeler semi trailer van 3500 kg.......... :negatief: :negatief:

Je moet hier alles nakijken voordat je de zaak uitloopt en die fout maak ik nog regelmatig: VERTROUWEN[/b

Vroeg aangekomen: (tegenover de LTO is de Provincial Jail)





Lijkt meer op de Ruine van Brederode in Santpoort (Noord Holland)




bananacreek

vervolg LTO:

De FIXERS zitten nu in de LTO............ :lachen: :lachen:
Van de tienduizend voertuigen komen er maar 50 eigenaars voor inspectie en de rest gaat via de kleine verzekeringen en dan gaat het geld onder de tafel door.
Daarom proberen ze je er vaak in te luizen als het kan en speciaal als je een Blanke bent...... :jajaja: :jajaja:



Wordt ook door de "fixers" gedaan?............RIJSCHOOL "ALWAYS-ON-THE-LEFT-SIDE"


bananacreek

LTO vervolg:

In beslag genomen motoren


INSPECTION:

TRUCK KON WEL GEINSPEKTEERD WORDEN MAAR NIET GEREGISTREERD WANT DE CR (CERTIFICATE OF REGISTRATION) MOET VERANDERD WORDEN VAN GAS AS FUEL NAAR DIESEL.

Vaak staan er heel veel fouten op de "certificate of registration" zoals verkeerde kleur of gewicht of brandstof enz.gewoon domme nalatigheid waarbij de eigenaar later de problemen krijgt bij de verkoop en registratie maar ze kunnen het natuurlijk nooit ontkennen dat de fout bij de LTO zit.

Dan werd de wagen bekeken (er waren wel twintig man om de truck..... :lachen: :lachen:)

De man was vol ontzag omdat alles uitstekend werkte en volgens hem was dit de enigste aanhanger op dit eiland met volledig werkende verlichting.............. :weetikniet: :weetikniet:

Motorkap moest open en hij stond te kijken hoe schoon het erbij stond...........

"Ok, where is your "early warning device" ?

"Ok, sir, no problem....hold the line"... en de Klootzak haalde het device ergens vandaan.............. :thumb:

"Ok, last question": "The bicycle comes also from Japan like the trailer?"
"No sir, from China"................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:.... :lachen: :lachen:

Ok Mr. Klootzak, your passed................... :happy: :happy:
Ik wou hem honderd peso in de hand stoppen maar dacht toen aan het gezegde " DE MARKET VERPESTEN" en stopte het weer terug in mijn zak... :thumb: :thumb: :thumb:

En ik dacht ok, voor die honderd pesos ga ik een paar "nieuwe" onderbroeken kopen op de OKAY-OKAY... :happy: :happy:



OUT OF STOCK.... :negatief: :negatief: :negatief:




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Rotan zie je zeer weinig hier in de buurt, allemaal al vernietigd en binnen een paar jaar zal je geen coconutpalm meer zien in Dumaguete city..........


bananacreek


bananacreek

Dat wordt muziek vanavond op de Boulevard en ik hoor nu al het vuurwerk.............. :lachen:



Wordt allemaal gesponsord door GLOBE............... :lachen: :lachen:




Sorry...............no refunds voor de ellende in de afgelopen drie maanden................. :lachen: :lachen:

bananacreek