Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 24 mei 2012, 13:39:14
Vreemd, net als de mijne maar de brandstoftank aan de verkeerde kant:  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





Nee, ik ben duidelijk fout want er staat WILLY'S op de voorkant..............

boomerang

Citaat van: bananacreek op donderdag 24 mei 2012, 13:44:23
Op weg naar Cacayan de Oro en vanuit Dumaguete






Maar ook van Dumaguete naar Manila gaan ze om het zuidelijke eind van Negros heen omdat het dan korter is...... :thumb:

Zag hem aanmeren vanmiddag.

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Digos




Op de bus krijg je alvast korting.

Als de electriciteitsmeter op je naam staat krijg je ook nog eens korting met je kaart.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Digos


De ferry Duma-CDO en vica versa is dat een ro-ro?

Zijn die vertrekuren op het bord nog up to date?

LIVE ONCE - LIVE IT

Kano

Creek,  als de House Bill eenmaal door de senaat aangenomen is dan moet die nog naar Noy Noy. Deze heeft zijn eigen prioriteitlijstje en kan ook nog een veto uitspreken. Zou je ook korting op je eigen begrafeniskosten kunnen krijgen????   :denk: :biggrinn:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#6038
Citaat van: Digos op donderdag 24 mei 2012, 14:27:06

De ferry Duma-CDO en vica versa is dat een ro-ro?

Zijn die vertrekuren op het bord nog up to date?



Niet een RORO (dacht ik maar kan het morgen even vragen) via 2GO superferry, maar er is wel een andere shippingline die dat doet, maar dan weet ik ook niet of dat naar Dipolog/Dapitan of Cacayan de Oro vaart

Montenegro vaart wel RORO op Dapitan
http://philippinestravelguides.com/montenegro-shipping-lines-schedules-passenger-rates-cargo-rates-for-dumaguete-city-to-dapitan-city/

http://www.markmaranga.com/dumaguete-port/

De foto met de vertrekuren op dat bord heb ik een dag of drie geleden gemaakt.........

Ook nog een shuttle ferry in dumaguete maar weet niet waar dat heen gaat

bananacreek

#6039
Citaat van: Digos op donderdag 24 mei 2012, 14:22:46



Op de bus krijg je alvast korting.

Als de electriciteitsmeter op je naam staat krijg je ook nog eens korting met je kaart.

O0


Electriciteits meter staat op naam van mijn ex en ze willen dat niet veranderen zonder haar handtekening en mijn ex zegt: VAL MAAR DOOD.................. :lachen: :lachen: :jajaja: