Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 23 mei 2012, 17:49:08
Citaat van: josv op woensdag 23 mei 2012, 15:26:03
Citaat van: bananacreek op woensdag 23 mei 2012, 15:18:29


Ik vind dat de  :smiley-philippines: Hollywood gemakkelijk zouden kunnen overnemen, goede actors.............. :thumb: :thumb:


Tja, wel 'n beetje jammer dat er geen kleinkinderen jankend aan z'n voeten liggen, dat zou het plaatje wel compleet maken  :happy2:

Nee, dat kon niet want de kleinkinderen waren op een vakantiereisje naar Hollywood USA van Lolo's hardverdiende geld................ :thumb: :thumb: :thumb:

EVERYBODY LOVES LOLO CORONA.................. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

HOOGSTWAARSCHIJNLIJK GA IK NU MIJN PETITION BIJ DE SUPREME COURT VERLIEZEN......... :negatief: :negatief: :lachen:

bananacreek



Ok het volgende daaromtrent:

Ben vanmorgen naar de Office of the Senior Citizens Affairs in Dumaguete geweest:



Sprak met de man vlak achter de deur en vroeg hem wat er nu precies gaande is met die Housebill: 4369

Hij vertelde mij vervolgens dat de betrokken housebill inderdaad @ "the third reading" door de "house" werd aangenomen en later doorverwezen naar de Senate en is daar blijven hangen tot nu toe.
Wordt dat daar ook aangenomen dan kan de wet pas worden veranderd.

Zal nog wel even duren want waarschijnlijk hebben ze nu maar weinig tijd............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





Low bloodsugar problems?.................. :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Hou er wel rekening mee dat als wanneer die housebill ook in de senate gaat worden aangenomen dat in principe alleen die aliens in aanmerking komen die een "resident" status hebben, dus in ons geval de mensen met een I-Card.


bananacreek

Vreemd, net als de mijne maar de brandstoftank aan de verkeerde kant:  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




bananacreek


bananacreek

Op weg naar Cacayan de Oro en vanuit Dumaguete






Maar ook van Dumaguete naar Manila gaan ze om het zuidelijke eind van Negros heen omdat het dan korter is...... :thumb:

bananacreek


bananacreek

New Helmet law in Juni ?

Ok, we go to the public market to buy some kinamus................see you later.......... :lachen: :lachen:




bananacreek

Nee, de echte hoofdpijn gaat nog komen Joop .................. :lachen: :lachen:


bananacreek

Begin van het einde of gewoon een gedeelte van de grote show?........... :weetikniet: :weetikniet: :lachen: