Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

#5982
Dit was een onderwerp een paar dagen geleden:


Toen beschuldigde ik de TRAFFIC MIERENNEUKERS dat die vaak met drie maten meten.......... :jajaja: :jajaja:

Blijkbaar is een ander het met mij eens:



Volledige story volgende week donderdag............... :hoedjeaf:

bananacreek

Deze ellende bestaat hier al jaren en de 2GO (supercat) vaart niet meer op Dumaguete en alles vanuit Cebu city met Oceanjet komt via Tagbilaran in Bohol........



Interessant om even te lezen betreffende de aircon-trick............ :jajaja: :jajaja:

Volledige story op donderdag...........

bananacreek

Hier ben ik het wel met hem eens............ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:



Full story op donderdag.......

Amice

Citaat van: Rich op zaterdag 19 mei 2012, 19:37:48
Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 19 mei 2012, 18:59:13


Over hogere fees voor buitenlanders gesproken.De eerste maal dat ik mijn toekomstige ging bezoeken heb ik haar gewoon een hotel op haar naam laten reserveren,scheelde toch algauw een paar honderd pesos per nacht,zelfde bij geld wisselen,gewoon haar laten gaan naar een wisselkantoortje en geld laten wisselen,scheelde toch ook 2 a 3 peso per euro.


Ik boekte in het verleden meestal mijn hotel via Agoda. Heb eens 2x moeten verlengen en de dames aan de receptie van hotel Crown regency raadde mij aan te boeken via Agoda omdat dat goedkoper was.  :thumb:

Ik ging regelmatig  geld wisselen bij een Money changer vlak naast het hotel en dan zei ik haar de rate van het hotel, en kreeg ik altijd een betere rate.  :thumb:
Hiermee draai ik de boel dus even om, om aan te geven dat het niet altijd in ons nadeel is.  :neeneenee: :neeneenee:

Als ik ergens heen ga en ik zie dat een foreigner meer moet betalen dan een filipino, dan ga ik niet binnen. Pure discriminatie is dat  :negatief:

Ja zo ken ik er ook een:
Bij de sarisari geef ik 2 pesos voor n sigaret,6 pesos for een fungee barr en 25 pesos voor smlight.
Nooit geen klachten(de foreigner kent de prijzen) totdat ik mijn vriendin/huishoudster daarvoor op pad stuurde(ze wisten dat ze met mij was) ze betaalde P2,50 voor n peuk,7 pesos for de fungee barr en 26 voor smlight.

Als ze het niet bij jou kunnen halen doen ze het wel via een omweg. Naaien zullen ze je echter altijd als ze het kunnen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

#5986
Kijk dit is even iets anders en interessant:........... :jajaja: :lachen: :lachen:

Dit is niet ver weg van een medeforumlid en nu komt de vraag of alles nog goed is met hem want mijn email werkt niet meer en geen antwoord via de gsm.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

IK MOET HET EERST ZIEN VOORDAT IK HET GELOOF.............. :jajaja: :jajaja: :jajaja:..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:





HIER HEB JE OOK ZOIETS ALS BARANG EN LUMAY EN IK HAD EEN KENNIS DIE EEN KEER ZIJN SCHOONMOEDER UIT DE WEG WILDE RUIMEN ( :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen: ) EN IK BEN MET HEM MEEGEWEEST NAAR EEN AANTAL VERSCHILLENDE ALBOLARIO'S HIER OP NEGROS ALSMEDE OP SIQIUJOR, MAAR GEEN ENKEL HEEFT DE JOB KUNNEN DOEN EN ZIJN SCHOONMOEDER IS ER NOG STEEDS.......... :negatief: :negatief:








KIJK ALS ZE DE ECHTE WARE KLOOTZAK HADDEN GEROEPEN DAN ZOU DIE IN STAAT GEWEEST ZIJN OM DE EVIL SPIRITS BINNEN NO-TIME UIT TE DRIJVEN................ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :thumb:
MAAR ZE WAREN EIGENWIJS............. :negatief:

VOOR DIT FIGUUR GAAN ALLE EVIL SPIRITS ONMIDDELLIJK  OP DE LOOP........... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

bananacreek

VOOR DE LIEFHEBBERS:

                                             

bananacreek


bananacreek