Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#5870
Rookgordijn om de Chinezen te omleiden?

Nee vertrek van de DELTA I naar Larena Siquijor..... :lachen: :lachen:

No need for a smoketest.................. :lachen: :lachen:





DELTA 3 hebben ze laten zinken in de buurt van APO island (voor de verzekering.....)





foto's zijn slecht speciaal met telelens en opwerken met MS pic manager maakt het nog slechter en moet de andere nieuwe camera maar proberen.

Fotografie is geen echte hobby van de Klootzak..kan er maar weinig van...........geen geduld.....om even stil te staan... :weetikniet:


xav

Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 mei 2012, 15:16:53
Leuk voor een rondrit.........en bij regen......plastic omlaag........ :thumb:



ik herken dit busje... is het een electrisch motor..?  als ik mij niet vergis reed dit ook een tijd rond in puerto... ze hadden electrische tricycles en ook zo'n busje...

ondertussen zijn die verdwenen...

bananacreek

Citaat van: xav op dinsdag 15 mei 2012, 15:36:47
Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 mei 2012, 15:16:53
Leuk voor een rondrit.........en bij regen......plastic omlaag........ :thumb:



ik herken dit busje... is het een electrisch motor..?  als ik mij niet vergis reed dit ook een tijd rond in puerto... ze hadden electrische tricycles en ook zo'n busje...

ondertussen zijn die verdwenen...

Zou kunnen maar de wagen staat bij de smoketest te wachten............... :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:

bananacreek

Stond in de keuken van de disco en komt uit Manila.......... :thumb:



Maar er zitten een hoop chemicals in zo te zien......... :negatief:


bananacreek

Twee nieuwe aircons in de disco:

Normale prijs van het grote model is P65000 en voor de kleine P30000 maar dit zijn JAPAN TSUNAMI SURPLUS met iets waterschade of deukjes of krassen en de grote kost P20000 en de kleine P15000 met een dag garantie...... :thumb: :happy: :happy:



Behoort bij P20000 aircon




LG is een goed merk....... :jajaja:

bananacreek

Gestrand tijdens de storm SENDENG dec 17 2011


Ok, nog één keer proberen UNO, DOS, TRES.............PULLLLLLLLLLL.... :lachen: :lachen:



bananacreek


Deep Throat


bananacreek

Nieuw in Dumaguete....eigen ambulance voor de prisoners............ :happy: :happy: :thumb: :thumb: