Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Terwij u op de video wacht kunt u naar deze muziek van de vijand luisteren.............. :atyourservice: :atyourservice:

[yt=640,505]YI9ya16TSUA [/yt]

En twee uit de oude doos............ :lachen: :lachen:

[yt=640,505]n0YpYcK-tgc [/yt]

[yt=640,505]U3VpH8XnA0w [/yt]

Ok, HAVERMOUT TIME............... :thumb: :thumb:


bananacreek

Citaat van: innka3 op zondag 13 mei 2012, 10:55:26
Citaat van: bananacreek op zondag 13 mei 2012, 10:27:58
.
heb je die fiets terug gevorderd van heinz  :confused2:



:lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb:

Nee, deze fiets is in beslag genomen van de Chineze Ambassadeur in Manila.................. :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Lukt me niet om de 1,9 Gb video op youtube te zetten, misschien op een andere dag......... :negatief: :negatief: :hoedjeaf:

Mawibata

Citaat van: bananacreek op zaterdag 12 mei 2012, 14:43:37

Ik weet niet hoe Mawibata aan zijn kaart kwam maar dat heeft hij zeer netjes gedaan betreffende zijn trip van Bacolod naar Dumaguete en terug........ :thumb: :thumb:

Dus moet ik genoegen nemen met het bovenstaande.......... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:




Creek, het kaartje is van Google Maps  

 :link: Google Maps


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

Citaat van: Mawibata op zondag 13 mei 2012, 13:09:23
Citaat van: bananacreek op zaterdag 12 mei 2012, 14:43:37

Ik weet niet hoe Mawibata aan zijn kaart kwam maar dat heeft hij zeer netjes gedaan betreffende zijn trip van Bacolod naar Dumaguete en terug........ :thumb: :thumb:

Dus moet ik genoegen nemen met het bovenstaande.......... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:




Creek, het kaartje is van Google Maps  

 :link: Google Maps

:thumb: Dank u beleefd en met een beetje oefenen lukt het wel dacht ik.
Ik had gisteren ook deze kaart maar ik zag de binnenwegen niet en wist niet hoe het te gebruiken maar werkt uitstekend en in principe zeer handig......... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :thumb: :thumb:

ZO DAN GAAN WE MET GOOGLE MAP CHINA BINNEN......... :happy: :happy: :happy: :thumb:

ONS EERSTE DOELWIT IS HIER:

In de middeltoren liggen de invasion plannen voor de  :smiley-philippines:



bananacreek

De eerste video van de trip van vandaag en dat is de highway between Sibulan en San Jose

Volgen er 9 stuks meer.......

[yt=640,505]2kRn1-Ek_0M [/yt]


bananacreek

#5859
Ik was zo aan het genieten  van de cha cha cha dat ik de afslag op 2'56" voorbij reed............toen maar even doorgereden en omgekeerd in San Jose :lachen: :lachen:

EENS EEN KLOOTZAK, ALTIJD EEN KLOOTZAK......... :jajaja: :jajaja: