Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Valt bijna uit elkaar..............

Hoe komt zo'n ding door de LTO keuring?

Nee, 95% van de voertuigen hier komen NOOIT voor die keuring omdat de verzekeringsmaatschappijen en -of smoketest centers de papieren inleveren en er aan de LTO ONDER DE TAFEL wordt betaald.......... :jajaja: :jajaja:

Krijg je als blanke toch een ongeluk met zo'n onveilig ding dan ben je meestal toch fout omdat je een KANO bent... :jajaja: :jajaja:........tenzij je bereidwillig bent om de zaak jarenlang in de rechtbank uit te vechten....IK WEL... :jajaja: :jajaja:




Mawibata

Citaat van: bananacreek op vrijdag 11 mei 2012, 14:03:13


Waarschijnlijk was het busje op weg naar de luchthaven om klanten op te pikken en heeft misschien zo hard gereden dat  de moterrijder geschept werd, maar ik weet het niet zeker wie de schuldige was maar ik heb het gevoel dat de driver van het busje schuldig was zo te zien omdat dat hij niet blij was met het nemen van de foto........... :lachen: :lachen:



Zo te zien wilde het busje afdraaien en zat de bike in de dode hoek  :ikkeniebegrijp:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

Citaat van: Mawibata op vrijdag 11 mei 2012, 15:41:29
Citaat van: bananacreek op vrijdag 11 mei 2012, 14:03:13


Waarschijnlijk was het busje op weg naar de luchthaven om klanten op te pikken en heeft misschien zo hard gereden dat  de moterrijder geschept werd, maar ik weet het niet zeker wie de schuldige was maar ik heb het gevoel dat de driver van het busje schuldig was zo te zien omdat dat hij niet blij was met het nemen van de foto........... :lachen: :lachen:



Zo te zien wilde het busje afdraaien en zat de bike in de dode hoek  :ikkeniebegrijp:

Daar is geen weg dacht ik, maar ik ga morgen even kijken om zeker te zijn en een foto nemen (even opschrijven op mijn papiertje (dagelijks noteboek)

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 11 mei 2012, 14:03:13
Ik werd vandaag vijf keer bijna van de baan gereden.............. :negatief: :negatief:

Dat is een gemiddelde score voor overdag. Want van kijken b.v. bij invoegen, hebben ze hier nog nooit van gehoord. De gedachte, die andere kijkt wel voor mij. Na het invallen van de duisternis wordt de hitkans nog eens extra vergroot door al die kloothommels die geen besef hebben dat groot licht verblindend is voor een tegenligger met als gevolg dat je dan zelf weer goed moet oppassen om geen onschuldige voetganger plat te rijden. Dimlicht.............ook nooit van gehoord in dit land en LTO och die heeft wel wat anders aan het hoofd om daar op te letten.

bananacreek

Dat is een gemiddelde score voor overdag. Want van kijken b.v. bij invoegen, hebben ze hier nog nooit van gehoord. De gedachte, die andere kijkt wel voor mij. Na het invallen van de duisternis wordt de hitkans nog eens extra vergroot door al die kloothommels die geen besef hebben dat groot licht verblindend is voor een tegenligger met als gevolg dat je dan zelf weer goed moet oppassen om geen onschuldige voetganger plat te rijden. Dimlicht.............ook nooit van gehoord in dit land en LTO och die heeft wel wat anders aan het hoofd om daar op te letten.

PRECIES EN NIET ANDERS..........