Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

ANOTHER ONE BITES THE DUST?........... :jajaja: :jajaja:



Hamburgertent van een Brit........een maand of vier open geweest...

bananacreek

@P2700 in Lee Plaza, camouflage spuiten en goed voor boven op de trailer....... :thumb:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

BPI Dumaguete city





Ja ik ben belazerd?............ :jajaja:

Een Amerikaanse vriend van mij hier vroeg aan zijn zuster Australia om geld op te sturen naar zijn peso account met BPI in Dumaguete.

Hij vroeg advies aan de assistent manager en aan hem werd verteld dat hij een uitstekende wisselkoers zou krijgen...

Later werd het geld overgemaakt en bleek dat er zestien duizend peso aan wisselen en commissie werden afgehouden en na een bezoek aan de bank werd eerst aan hem medegedeeld dat de Australian dollars in Australia naar  :smiley-philippines: pesos werden gewisseld maar later kwam het uit dat zulks toch wel op de BPI in Manila werd gedaan.

Maar nu vertelde hij me dat hij beter had moeten nadenken alvorens vreemd geld naar een paso rekening te sturen vanuit buitenland... :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek

Begint nu pas in te komen hier en ik dacht dat zulks al in de jaren '70 in  :eu: bestond?


bananacreek

Reep chocolade aan Matthew gegeven en hij vond het uitstekend.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:




bananacreek

Ik moet het nog zien of dat geld werkelijk bij de armen terecht komt......... :weetikniet: :weetikniet:

Gaat misschien worden gebruikt door de politicians voor de lokale verkiezingen volgend jaar?

.

bananacreek