Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Overtime:

Reageren op tampo

De algemene verwachting van de persoon met tampo is dat de beledigende partij hem of haar zal vleien of extra genegenheid zal tonen. De typisch Filipijnse manier is na een korte afkoelingsperiode over te gaan naar overdreven uitingen van bezorgdheid. Doet men dit niet, dan kan dit ernstige gevolgen hebben voor de relatie en in het bijzonder voor liefdesrelaties. Meestal wordt er uiteindelijk meer belang gehecht aan het weer rechttrekken van de emotionele verhoudingen dan aan het oplossen van de oorzaak


Zo, dus weer verkeerd, dan is het hier in dit onderhavige geval geen TAMPO situatie, want er is niets aan de hand met de vrede, maar ja, toch maar naar beneden, je weet nooit  :atyourservice:

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

#572
Kom met een verhaal over een bijna vliegtuig crash op de luchthaven van Dumaguete maar zat vanmiddag voor Jan Lul te wachten op de middagvlucht van Cebu Pacific om een foto te nemen, maar dat doe ik dan morgenochtend dan maar :jajaja:






bananacreek

Zelf na de twintig pesos kan hij moeilijk glimlachen op de tijd dat ik de sluiter indruk  :weetikniet:









bananacreek

Al een aantal artiesten bijeen gezocht om een concert te geven op het huwlijk van Phille, maar helaas zijn we een paar dagen telaat  :negatief: :lachen:










bananacreek


bananacreek

#576
Weer een ander avontuur:
Wat is er nu weer gaande??? Bom melding??? :weetikniet:



Brand??? :weetikniet:


Schijnwerpers? Luchtaanval van de Japanners?  :denk:  :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:


Nee, een gebouw wat op instorten staat  :jajaja:
Kijk naar het dak en de voorgevel van het WBJ-LENDING gebouw, daar klopt iets niet  :jajaja: :jajaja:
Dat staat op instorten en ze gaan het vanavond en vanacht slopen (gedeeltelijk?) wat ik hoorde.
Dat gebouw staat al een jaar of twintig leeg vanwege een rechtzaak, ja zolang kan dat duren hier :ikkeniebegrijp:




Morgen nieuwe foto's en vervolg, ben benieuwd hoe het er uitziet morgenochtend......... :weetikniet:

boomerang

Maar dat betreft immers allemaal lege schoenen. Met Sint Nicolaas kreeg ik meestal wel iets in het opgezette schoentje en zit het dus in mijn genen om er nu ook graag iets in te zien  :jajaja: :happy:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Ok, lunchtijd ?? :happy:

Even kijken, wat zit hier in  :weetikniet: Zuurkool met patat en aardbeien?


Had wat meer zout in moeten zitten dacht ik? :negatief:


Ok, dat was dat....nou waar zat die fles San Miquel Light nu ook weer....?????? :ikkeniebegrijp:



bananacreek

Citaat van: boomerang op dinsdag 15 februari 2011, 14:29:19
Maar dat betreft immers allemaal lege schoenen. Met Sint Nicolaas kreeg ik meestal wel iets in het opgezette schoentje en zit het dus in mijn genen om er nu ook graag iets in te zien  :jajaja: :happy:

Geen probleem:






Tevreden? :lachen: