Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Leuke foto's en dito video clips. Ben zelf ook ooit 1x de slagbomen bij Twin Lakes gepasseerd, maar vanwege het double pricing systeem ook de 1e en de laatste keer. Wat ik nu wel af en toe doe is de weg naar Twin Lakes nemen en dan ongeveer na 7 km berg opwaarts links van de weg een stop maken bij een restaurant genaamd Azalea. Magnifiek uitzicht op de omgeving vanaf een schaduwrijk terras. Zal bij eerstvolgend bezoek wat foto's maken en op dit forum plaatsen. Ze hebben er heerlijke gekoelde drankjes en het menu biedt wat mogelijkheden iets te eten te bestellen.
Schrale troost voor jou wat betreft Globe. Het werkt bij mij, maar daar is ook alles mee gezegd. Jouw video clip van 49 sec. in een keer bekijken; forget it. Ik moet eerst de pauze knop gebruiken en dan voor de tijdsduur van de video net zo lang laten bufferen om vervolgens zonder onderbreking te kunnen kijken van begin tot eind.

bananacreek

#5651
Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 25 april 2012, 05:27:24
Leuke foto's en dito video clips. Ben zelf ook ooit 1x de slagbomen bij Twin Lakes gepasseerd, maar vanwege het double pricing systeem ook de 1e en de laatste keer. Wat ik nu wel af en toe doe is de weg naar Twin Lakes nemen en dan ongeveer na 7 km berg opwaarts links van de weg een stop maken bij een restaurant genaamd Azalea. Magnifiek uitzicht op de omgeving vanaf een schaduwrijk terras. Zal bij eerstvolgend bezoek wat foto's maken en op dit forum plaatsen. Ze hebben er heerlijke gekoelde drankjes en het menu biedt wat mogelijkheden iets te eten te bestellen.
Schrale troost voor jou wat betreft Globe. Het werkt bij mij, maar daar is ook alles mee gezegd. Jouw video clip van 49 sec. in een keer bekijken; forget it. Ik moet eerst de pauze knop gebruiken en dan voor de tijdsduur van de video net zo lang laten bufferen om vervolgens zonder onderbreking te kunnen kijken van begin tot eind.


Ja, correct Azalea is daar nog steeds met een mooi uitzicht maar ik ben daar nog nooit binnen gweest en inderdaad een zeer mooi uitzicht.





http://amble.asia/azalea-restaurant/

Ik ben ook wel eens in het Mountain resort in Mabinay geweest (naam vergeten) en daar bestelden we eten en dat duurde bijna 3 uur omdat men de vis aan het kopen was op de public market in Mabinay....nooit meer terug geweest.
De naam: HIGHLAND RESORT.

Terwijl dat meer vol met vis zou zitten want je kon daar een hengel huren om te vissen, maar de vangst kon je alleen meenemen na betaling per kg.... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7:







Uploads met Globe zeer slecht

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 25 april 2012, 05:27:24
Leuke foto's en dito video clips. Ben zelf ook ooit 1x de slagbomen bij Twin Lakes gepasseerd, maar vanwege het double pricing systeem ook de 1e en de laatste keer. Wat ik nu wel af en toe doe is de weg naar Twin Lakes nemen en dan ongeveer na 7 km berg opwaarts links van de weg een stop maken bij een restaurant genaamd Azalea. Magnifiek uitzicht op de omgeving vanaf een schaduwrijk terras. Zal bij eerstvolgend bezoek wat foto's maken en op dit forum plaatsen. Ze hebben er heerlijke gekoelde drankjes en het menu biedt wat mogelijkheden iets te eten te bestellen.
Schrale troost voor jou wat betreft Globe. Het werkt bij mij, maar daar is ook alles mee gezegd. Jouw video clip van 49 sec. in een keer bekijken; forget it. Ik moet eerst de pauze knop gebruiken en dan voor de tijdsduur van de video net zo lang laten bufferen om vervolgens zonder onderbreking te kunnen kijken van begin tot eind.

Een meter of 30 voor het punt waar mijn tmx staat kan je ook naar links (lopen) en door het "enge bos" om het kleine meer heen, maar dat is dan niet al te gemakkelijk, maar ga het toch een keer proberen.

Sorry, correction.....naar RECHTS lopen, want naar links lopen dan val je in een afgrond........... :lachen: :lachen:

Op de "provincial tourism office " vertelde men mij desgevraagd dat ook  :smiley-philippines: die NIET uit Sibulan kwamen hun ID moesten laten zien en dan P100 betalen......GELUL....een vuile leugen.... :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Herbie

Niet teveel bloot mee geven hoor. Want er zijn er hier dat de foto's van Phill al Bastos noemen, hoe noemen ze dat dan  :weetikniet: Maar toch heel mooie vrouwkes. De housemaids van Creek zijn weer aangevuld  :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek


bananacreek


bananacreek

GA NOOIT MET EEN LEGE MAAG NAAR DE SUPERMARKET

Ik kocht een liter ice-cream @P99 en een spoon en eenmaal buiten gekomen in één keer opgegeten.... :thumb: :happy: :happy: :happy: :lachen:


bananacreek

#5658
Citaat van: Mawibata op woensdag 25 april 2012, 07:44:08
Citaat van: bananacreek op woensdag 25 april 2012, 07:15:40





Spijtig dat net deze foto onscherp is    :lachen:     :lachen:

Dit zijn geen huishoudsters van mij en had de foto van internet geplukt........maar is wel genomen in het Highland Resort in Mabinay en ik ben daar al sedert 1996 niet meer binnen geweest. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek