Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Zeer slecht op Youtube met Sky Internet......... :shoot13lj7: :shoot13lj7:

[yt=640,505]EKHb6S2y2wA [/yt]

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata

Citaat van: bananacreek op zaterdag 21 april 2012, 14:40:56

Je hebt een MICROWAVE nodig....en die heb ik niet..................... :negatief: :negatief:


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Creek, je hebt er al voor â,±   2,605.00       Downpayment zal wel niet veel zijn.








Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 21 april 2012, 14:05:04
Citaat van: Kano op zaterdag 21 april 2012, 11:22:46
Het probleem waar Creek tegenaan loopt is veel breder dan alleen het internet. De meeste Filipino's hebben wel een grote mond en zijn goed in chiz-miz (achterklap)  maar het  zijn schijters als het om het indienen van klachten gaat. Dit wetende maken de bedrijven zich niet zo druk om de consument.

CORRECT EN SOMS denk ik dat ik dat de blanken de enigen zijn hier die echt klagen in zulke gevallen, en de meeste blanken stellen volgens de  :smiley-philippines: teveel vragen............ :lachen: :lachen:

Kijk voor het internet betaal ik P2400 per maand voor een 3Mb connection en dan verwacht ik ook brood op de plank en ik kan heel goed begrijpen als er af en toe technische problemen zijn, maar dan moet men de waarheid vertellen en niet altijd leugens zitten te vertellen.
Dit is business, WAAR VOOR JE GELD..........

Vele  :smiley-philippines: zouden zeggen: " Oi, never mind na lang, ugma na lang" ....... :shots: :drunk:



In de Why Not hebben we nu GLOBE en SKY als back-up want we weten tot nu toe nog steeds niet hoelang deze ellende gaat duren want ook die vent van de NTC kon geen duidelijke uitsprak maken en waarschijnlijk omdat ze in dezelfde pot soep zitten en jan met de Pet is dan altijd de gebeten hond...
Voor dat geld, 2400 peso p/mnd, mag je verwachten dat je waar voor je geld krijgt. Eigenlijk maakt het niks uit of je een goedkoop dan wel duur internet abonnement hebt. Liegen dat het gedrukt staat, gaat de meeste filipino's en bedrijven wel heel erg eenvoudig af. Wat ik me overigens zit af te vragen, waarom het altijd razend druk is bij het Globe Center in de Robinson Mall. Het stikt er van de filipijnen die met een priority number wachten tot ze aan de beurt zijn bij Customer Service. Waar klagen ze dan over, beter gezegd wat vragen ze....misschien om uitstel van betaling, zo ja, dan laat je het wel uit je hoofd ook nog te gaan klagen over een slechte service. Wie het weet mag het zeggen.

Kano

Mijn ervaring is dat de meesten bij de Globe "customerservice" komen voor een abo al dan niet in combinatie met een gsm, voor reparatie van hun gsm en voor het regelen van hun betaling(sachterstand).
Staaltje van de "customerservice". Toen ik vertrok uit Makati had ik nog geld tegoed van Globe. Direct uitbetalen kon niet omdat men eerst minimaal een maand wilde wachten of ik geen rekening open had staan.
Toen ik twee maanden in Noord-Leyte was vertikte Globe het om het geld op mijn bankrekening over te schrijven, terwijl ik wel jarenlang via die bankrekening mijn rekeningen heb betaald. Nee ik moest persoonlijk naar de customerservice in Samar gaan omdat er geen in Leyte was. Dat heb ik dus maar niet gedaan en heb 6 maanden later het geld in Makati bij de customerservice opgehaald omdat ik daar toevallig toch moest zijn.  :
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

@Fail-Over: Ja inderdaad: BEEFSTEAK TITS............ :lachen:



MORGEN EVEN EEN VERKOOPSTER VRAGEN WELKE MAAT ................ :jajaja: :jajaja:

Kano

Creek, zoek dan wel ff een verkoopster zonder stiletto hakken  :biggrinn:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

BETREFFENDE DE GLOBE ELLENDE:

Weer zeer slecht zoals elke dag en dan zou ik de sky maar  moeten houden als backup en eventueel de P2000 termination fee binnen de 18 maanden lockin period af moeten schrijven van de ladies-drinks...... :negatief: :negatief: :negatief:

Toch even verder kijken betreffende SMART (met de antenna) want de tower is hemelsbreed ongeveer 1,5 km van da bunker met alleen bomen er tussen en dan misschien een 18 feet 1" waterpipe op het dak tegen de muur van de buurman bouten... :weetikniet:

Dan natuurlijk nog de openstaande vraag: En de  :smiley-philippines: dan?
SLIKKEN omdat ze achterstand op hun rekening hebben?

Kijk het probleem hier is het volgende dacht ik:

In Nederland en ook Belgie (neem ik aan) heb je zoiets als de CONSUMENTEN BOND...klaagt men daar als er problemen zijn zoals hier met GLOBE?
Mijn broer vertelde mij dat hij in Alkmaar bij een bepaalde ISP is aangesloten en als er problemen zijn en ze komen niet op tijd het eenvoudig is om snel van ISP te veranderen omdat alles via de kabel komt en het zeer eenvoudig is vergeleken met hier om telkens nieuwe telefoon draden naar je woning te leggen en dan is maar 100 feet gratis en wat meer is komt op P12-14 per foot of per meter (even vergeten).

Waarom kunnen we hier niet een PEOPLES POWER doen in Robinson en met tweeduizend man naar het kantoor van GLOBE marcheren?

De NTC?
Een andere pot soep zonder peper............... :negatief: :negatief:

TERUG NAAR BEVERWIJK OF HEEMSKERK?/?
NOOIT, ALS JE DAAR BEGRAVEN WORD DAN VERREK JE VAN DE KOU IN DE WINTER.......... :negatief: :negatief:

EN DAAR VERKOPEN ZE OOK GEEN BEEFSTEAK TITS NEEM IK AAN..... :weetikniet: :ontopic:







 

bananacreek

@kANO: Creek, zoek dan wel ff een verkoopster zonder stiletto hakken 

Dat zijn in feite geen verkoopsters maar vakkenvullers en allenmaal op hoge hakken en een blauwe strakke broek of miniskirt.... :thumb: :thumb: :thumb:





Ik kijk dan ook vaak eerst naar hun maat schoenen en vraag dan ook altijd graag: " Miss, good morning, how are you doing today and why is this item not priced as perscribed by the "Philippine Price Labelling Law?"
Soms: "Is your husband also working in Lee Plaza?"
Antwoord: " No, I am not married yet"...............I am still available......... :happy: :happy:


Vervolgens zegt ze met een nieuwgierige blik in haar bruine ogen: " Joe, there is the "barcode-scanner for the price" ...... :jajaja: :lachen:

De Klootzak: " Yes mam, I know, but when I put this item under the scanner it tells me that I am supposed to buy BEEFSTAKE TITS @283 grammos, so what's really inside this container?"...........BEEFSTEAKS OR TITS OR MAYBE BOTH?. :weetikniet: :weetikniet:

Toch even proberen morgenochtend en als ik dindag afwezig ben op dit forum dan ben ik een slachtoffer van een stiletto-hakken aanval............ :ripba8: :ripba8: