Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag 21 april 2012, 12:16:15
Precies en dat nodigt ook uit om maar de globeklanten meer en meer te besodemieteren.

Voorbeeld:

Ik kocht vanmorgen P20 globe load en gebruik sulittxt 15 wat inhoud dat je 1 dag voor p15 100 txt kunt versturen.

Die sulitxt verloopt vandaag om 5 pm en ik kreeg netjes bericht dat het verlopen was. Geen probleem want ik had immers P20 gekocht en kon dus voor P15 weer 100  sulitxt 15 laden.

Nee vergeet het maar de volledige P20 was foetsie, weg en ik koop dus echt geen load meer voor globe maar koop me wel n andere smart sim of zo. Flikkers zijn het en dit is echt niet de eerste keer dat me dit gebeurd maar het is wel afgelopen nu. .  :shoot13lj7: :explotieren: :kwaad19rm5:

Tapos als de filipino's er geen actie op nemen moeten wij het maar doen en iig alle buitenlanders daarvoor waarschuwen.

JUIST, EN DAT HEB IK IN HET VERLEDEN ZEER VEEL GEHOORD BETREFFENDE DE GLOBE-LOADS....problemen

bananacreek

Aankomst DELTA I



Vertrek DELTA I (naar Siquijor)





Zou rookgordijnen  kunnen leggen in de Spratley's?............ :lachen:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#5578
NIEUW HIER...................... :thumb:



Natuurlijk weer geen prijs................. :negatief: :negatief:

Weer 10 m lopen....... :negatief: :negatief:

Ok, hier de prijs....


Je hebt een MICROWAVE nodig....en die heb ik niet..................... :negatief: :negatief:





Je hebt hier niets (ik weet niet betreffende Manila) zoals we vroeger in Nederland IGLO DIEPVRIES MAALTIJDEN hadden en dat was heerlijk en tijdens overwerk legden we dat op het turbinehuis in de centrale en in een paar minuten was dat heet.............. :happy: :happy: :thumb: :thumb:
Er was ook nog een ander merk dacht ik....maar ben ik vergeten...... :weetikniet: :weetikniet:

Andere verpakking als in de jaren '70



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

bananacreek

Morgen even de weg verkennen naar Lake Balinsasayo..........






[yt=640,505]1wqOyIOYKBs [/yt]