Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nog 2,5 cm en dan zit de bak op de band............... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

50 kg per zak x ongeveer 40 stuks is 2000 kg?
Ik dacht dat een easyride 500 of 750 kg laadvermogen heeft?


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 18 april 2012, 13:04:34
Globe vandaag weer op ZERO..... :happy: :happy:

Vandaag naar Sky geweest en met een monteur gesproken die vrijdag morgen tussen 1000-1100 uur gaat komen ( :smiley-philippines:-time.. :jajaja: :jajaja:).

Hij vertelde mij om Bayantel Manila te gebruiken als test-server met de speedtest (want Sky gebruikt Bayantel voor internet) en inderdaad dan krijg ik wel een 65 Ping waarde maar ik denk dat zulks niets heeft te maken met het feit dat Sky vier tot vijf keer zo langzaam download als Globe (als Globe werkt) voor zowel direct downloads vanaf Youtube of via Torrents from Pirate Bay met de uTorrent...

Ben van plan om volgende week te gaan "kraaien" bij de DTI betreffende Globe, maar ik weet natuurlijk nu al dat het weinig uithaalt, maar ik kan het niet laten want ik wil antwoorden krijgen en waarom we moeten blijven betalen voor een service die dat bedrag niet waard is want ik kreeg een "adjustment" op mijn rekening van P216....op een normale rekening van P2406 voor een 3Mb business connection :negatief: :negatief:

Het is net of je als blanke hier alleen tegen de Globe vecht........ :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:



Vanmorgen zijn ze met drie man geweest inclusief de zwager van mijn ex die daar ook werkt maar is een vriendelijke man.
Plotseling ging het downloaden met Sky wel goed en ik vroeg de technician of hij iets had veranderd in hun settings betreffende mijn trial account maar dat wilde hij niet toegeven, maar iets later kwam het eruit dat Sky cable een "CAP"  (LIMIT) heeft op het downloaden van "live-streams" enz om meer ruimte te krijgen voor het browsen....  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

En zelfs de 12Mb connections zouden dat hebben......... :negatief: :negatief:

Nu wilde ik het vanavond weer vergelijken maar de GLOBE is weer op ZERO................. :lachen: :lachen:

Zo blijf je natuurlijk aan de gang en vooral omdat vele  :smiley-philippines: daar heel rustig bij blijven en er om lachen.

Bijvoorbeeld als het BROWNOUT is hier en de power komt terug dan gaan ze allemaal in hun handen klappen... :lachen: :lachen:
En daar bovenuit hoor je een geschifte Nederlandse Klootzak brullen............ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :sigs206fo3: :sigs206fo3:

Zo gaat het hier dag in en dag uit.... :jajaja: :lachen:


Heb nu toch weer een psychiater nodig dacht ik............. :ziek: :shoot13lj7:

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Budgie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 20 april 2012, 12:59:47
Heb nu toch weer een psychiater nodig dacht ik............. :ziek: :shoot13lj7:


Dat zal geen probleem zijn In Damuguate zit volgens mijn neef een hele goede Als je zijn nummer wil zal ik hem wel eens vragen
Getting older beats the alternative -dying young

Mawibata

Citaat van: bananacreek op vrijdag 20 april 2012, 12:59:47


Het is net of je als blanke hier alleen tegen de Globe vecht........ :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:






Bijvoorbeeld als het BROWNOUT is hier en de power komt terug dan gaan ze allemaal in hun handen klappen... :lachen: :lachen:
En daar bovenuit hoor je een geschifte Nederlandse Klootzak brullen............ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :sigs206fo3: :sigs206fo3:

Zo gaat het hier dag in en dag uit.... :jajaja: :lachen:


Heb nu toch weer een psychiater nodig dacht ik............. :ziek: :shoot13lj7:



Creek,

heb je nog niet overwogen om terug te keren naar   :nederlandsevlag: .

Geen BROWNOUTS en internetten tegen lichtsnelheid.   


:hoedjeaf:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Het probleem waar Creek tegenaan loopt is veel breder dan alleen het internet. De meeste Filipino's hebben wel een grote mond en zijn goed in chiz-miz (achterklap)  maar het  zijn schijters als het om het indienen van klachten gaat. Dit wetende maken de bedrijven zich niet zo druk om de consument.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Precies en dat nodigt ook uit om maar de globeklanten meer en meer te besodemieteren.

Voorbeeld:

Ik kocht vanmorgen P20 globe load en gebruik sulittxt 15 wat inhoud dat je 1 dag voor p15 100 txt kunt versturen.

Die sulitxt verloopt vandaag om 5 pm en ik kreeg netjes bericht dat het verlopen was. Geen probleem want ik had immers P20 gekocht en kon dus voor P15 weer 100  sulitxt 15 laden.

Nee vergeet het maar de volledige P20 was foetsie, weg en ik koop dus echt geen load meer voor globe maar koop me wel n andere smart sim of zo. Flikkers zijn het en dit is echt niet de eerste keer dat me dit gebeurd maar het is wel afgelopen nu. .  :shoot13lj7: :explotieren: :kwaad19rm5:

Tapos als de filipino's er geen actie op nemen moeten wij het maar doen en iig alle buitenlanders daarvoor waarschuwen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

#5567
Citaat van: Budgie op vrijdag 20 april 2012, 22:50:17
Citaat van: bananacreek op vrijdag 20 april 2012, 12:59:47
Heb nu toch weer een psychiater nodig dacht ik............. :ziek: :shoot13lj7:


Dat zal geen probleem zijn In Damuguate zit volgens mijn neef een hele goede Als je zijn nummer wil zal ik hem wel eens vragen

Ik ken er twee hier:

1. Somera

2. Lozada

De eerste daar heb ik zelf nooit mee gesproken maar tijdens de anullment verzocht mijn ex aan hem om een psychiatrische evaluatie van mij op te maken zonder dat daartoe door de betrokken rechtbank een bevel was uitgbracht.

Vervolgens werd ik nooit door die Somera uitgenodigd om de zaak van mijn kant te kunnen uitleggen en de smeerlap bracht een evaluation rapport uit bij de rechtbank waarin ik werd omschreven als zijnde een gevaarlijke psychopaat.......... :crazy: :crazy: :crazy:....... :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik accepteerde dat niet om reden dat hij geen gebruik had gemaakt hetgeen is omschreven in art.28 van de RULES of COURT of the Philippines:

Rule 28

PHYSICAL AND MENTAL EXAMINATIONS OF PERSON


Section 1. When examination may be ordered.— In an action in which the mental or physical condition of a party is in controversy, the court in which the action is pending may in its discretion order him to submit to physical or mental examination by a physician.

Sec. 2. Order for examination.— The order for examination may be made only on motion for good cause shown and upon notice to the party to be examined and to all other parties, and shall specify the time, place, manner, conditions and scope of the examination and the person or persons by whom it is to be made.

Sec. 3. Report of findings.— If requested by the person examined, the party causing the examination to be made shall deliver to him a copy of a detailed written report of the examining physician setting out his findings and conclusions. After such request and delivery the party causing the examination to be made shall be entitled upon request to receive from the party examined a like report of any examination, previously or thereafter made, of the same mental or physical condition. If the party examined refuses to deliver such report the court on motion and notice may make an order requiring delivery on such terms as are just, and if a physician fails or refuses to make such a report the court may exclude his testimony if offered at the trial.

Sec. 4. Waiver of privilege.— By requesting and obtaining a report of the examination so ordered or by taking the deposition of the examiner, the party examined waives any privilege he may have in that action or any other involving the same controversy, regarding the testimony of every other person who has examined or may thereafter examine him in respect of the same mental or physical examination.


Later ging ik naar Dr. Obra in Cebu city en die beste man was het helemaal niet eens met Somera en daarna (al na de anullment) heb ik een zaak aangespannen bij de PRC (Professional Regulation Commission) in Manila to revoke the licence of Somera  (stapels met papieren hier).
De PRC is zo corrupt als een mandje want ik ben een blanke en de doctor betaalt zijn lidmaatschap bij de PRC.
Daarna een zaak bij de Philippine Medical Association en daar hetzelfde en nu is de zaak bij de Court of Appeals in Cebu city.
Een vuile corrupte rotzooi in Manila.............. :jajaja: :jajaja:


Ik heb twee miljoen pesos schadevergoeding gevraagd van Somera, maar dat gaat weer jaren duren

Als je als psychiater een evaluation van een derde persoon wil maken dan moet je die persoon uitnodigen op je clinic of de rechtbank kan daartoe een bevel uitvaardigen. Die derde persoon moet zich kunnen verdedigen tegen de aantijgingen van de vrouw die een anullment aan vroeg bij de rechtbank.
Maar die doctor werd onder de tafel betaald met P 20 duizend en vandaar de omstreden evaluation.
Hij wilde de strijdbijl begraven maar ik wilde dat niet en ik ga door tot de Supreme Court........... :jajaja: :jajaja:

2. Dr. Lozada
In 2000 kreeg ik van het GAK een brief om een volledige medische keuring op de  :smiley-philippines: te ondergaan waaronder ook een psychiater en toen koos ik Lozada.
Later kreeg ik een brief vanhet GAK dat men de keuringen op de  :smiley-philippines: niet vertrouwde en ik moest toen op kosten van het GAK maar even met Singapore Airlines naar Nederland komen en dat was een mooie vakantie met alles betaald en ik heb flink gegeten en ging twee keer per dag naar de duurste chinezen in Amsterdam en vrat totdat ik er misselijk van werd...... en zat op kosten van het GAK (belastingbetalers) in een hotel in Sloterdijk Amsterdam.

Evenwel bleek later dat de psychiater in Amsterdam het volledig eens was met Lozada en ik werd helaas weer voor 100% afgekeurd en mijn smeekbedes om weer gedeeltelijk te mogen werken werden in de wind geslagen..... :negatief: :negatief: :negatief:

.





bananacreek

#5568
Citaat van: Mawibata op zaterdag 21 april 2012, 08:46:23
Citaat van: bananacreek op vrijdag 20 april 2012, 12:59:47


Het is net of je als blanke hier alleen tegen de Globe vecht........ :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:






Bijvoorbeeld als het BROWNOUT is hier en de power komt terug dan gaan ze allemaal in hun handen klappen... :lachen: :lachen:
En daar bovenuit hoor je een geschifte Nederlandse Klootzak brullen............ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :sigs206fo3: :sigs206fo3:

Zo gaat het hier dag in en dag uit.... :jajaja: :lachen:


Heb nu toch weer een psychiater nodig dacht ik............. :ziek: :shoot13lj7:



Creek,

heb je nog niet overwogen om terug te keren naar   :nederlandsevlag: .

Geen BROWNOUTS en internetten tegen lichtsnelheid.   


:hoedjeaf:


NEE HOOR, IK BLIJF GEWOON HIER EN ROEI MET DE SPANEN DIE IK HEB EN DE BROWN-OUTS KOMEN HIER NU VEEL MINDER VOOR IN DUMAGUETE CITY DAN IN DE JAREN '80-'90 WANT TOEN HAD JE WEL 6 BROWN-OUTS OP EEN DAG EN NU MISSCHIEN EEN PAAR KORTE BROWN-OUTS PER MAAND, TENZIJ ER EEN TRANSFORMER EXPLODEERT EN DAN DUURT DE BROWN-OUT LANGER.
DIE INTERNET PROBLEMEN ZIJN OOK NIET HET EINDE VAN DE WERELD.
IS HIER VANDAAG BLOEDHEET NU MAAR IK VIND HET BEST.
IK ZOU NOG WEL EEN DAG OF 10 OP BEZOEK WILLEN KOMEN IN MARROKKO..IK BEDOEL NEDERLAND VOOR IK STERF......MABUHAY PILIPINAS............. :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 21 april 2012, 11:22:46
Het probleem waar Creek tegenaan loopt is veel breder dan alleen het internet. De meeste Filipino's hebben wel een grote mond en zijn goed in chiz-miz (achterklap)  maar het  zijn schijters als het om het indienen van klachten gaat. Dit wetende maken de bedrijven zich niet zo druk om de consument.

CORRECT EN SOMS denk ik dat ik dat de blanken de enigen zijn hier die echt klagen in zulke gevallen, en de meeste blanken stellen volgens de  :smiley-philippines: teveel vragen............ :lachen: :lachen:

Kijk voor het internet betaal ik P2400 per maand voor een 3Mb connection en dan verwacht ik ook brood op de plank en ik kan heel goed begrijpen als er af en toe technische problemen zijn, maar dan moet men de waarheid vertellen en niet altijd leugens zitten te vertellen.
Dit is business, WAAR VOOR JE GELD..........

Vele  :smiley-philippines: zouden zeggen: " Oi, never mind na lang, ugma na lang" ....... :shots: :drunk:



In de Why Not hebben we nu GLOBE en SKY als back-up want we weten tot nu toe nog steeds niet hoelang deze ellende gaat duren want ook die vent van de NTC kon geen duidelijke uitsprak maken en waarschijnlijk omdat ze in dezelfde pot soep zitten en jan met de Pet is dan altijd de gebeten hond...