Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ok, de eerste en hier is ook een hhop vernietigd:

[yt=640,505]BnmW6_Q7RUM [/yt]

bananacreek

[yt=640,505]GfAaRwpSFcs [/yt]..

SKY NOOIT OP KOMEN DAGEN EN DAT WORDT FEEST MAANDAG ALS IK NAAR HUN KANTOOR GA...... :jajaja: :jajaja:
:explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:





yes you can stay home and wait the whole f...ng day.......


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Deze tas is van een  :belgiesmiley: en is deze zaak over heel  :belgiesmiley: verspreid?.. :weetikniet:


bananacreek

#5506
De Delta I kan ook rookgordijnen legggen als het moet............ :jajaja:
Nu niet vlak voor het afmeren, maar bij vertrek en op volle snelheid............. :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Ok, vanmorgen zag ik (zoals al een paar keer voordien) twee grote vogels langs de branding tussen Candayong en de pier heen en weer vliegen waarschijnlijk op zoek naar een snack (vis) en ik was weer te laat om een foto te nemen en alleen dit kreeg ik maar al veel te ver weg:



Nu vroeg ik aan de man die de disco onderhoud wat was dat en hij zei dat is een SUERTE, maar dat weet ik dan niet wat dat dan wel mag zijn........... :weetikniet: :weetikniet:

Zover ik het kon zien was het een vogel met een bruin-gele rug en een wingspan van ongeveer een meter tot 1,20m

Na wat Googlen kom ik uit op een paar verschillende SEA EAGLES en misschien zitten er vogelkenners op dit forum die me wat meer kunnen helpen?

Als dat zo is dat het SEA-EAGLES waren, waar zitten die dan s'nachts?

Deze vogels zijn beschermd volgens de  :smiley-philippines: wet, maar vele  :smiley-philippines: zouden graag zo'n prachtige vogel willen afschieten met een luchtgweer of met M16 zoals sommigen doen in de bergen... :negatief: :negatief:
Ik zou zo'n beest geen haar kwaad kunnen doen.
Ik heb hier een grote tokwa in de werkplaats achter een landkaart en als ik de landkaart (op plywood) een ietsje van de muur aftrek dan zit hij daar achter en dan begin ik met haar (let op de eitjes) te spreken en waarempel na twee jaar nu kijkt ze me recht in de ogen en denkt waarschijnlijk:
"Nooit zou ik met zo'n Klootzak willen leven"............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk: :denk:





http://digitaljournal.com/article/258678

Rich

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 april 2012, 14:36:54
Deze tas is van een  :belgiesmiley: en is deze zaak over heel  :belgiesmiley: verspreid?.. :weetikniet:




Emté is een Nederlandse supermarkt keten, en daar komt die tas dus vandaan.

Veel belgen gaan wekelijks naar Nederland om daar boodschappen te doen omdat het een stuk goedkoper is dan in België. Ze mogen in België dan wel een grote mond hebben over die "zuinige" of "gierige" Hollanders, maar zelf staan ze dus wel in de rij om in Nederland hun voordeel te doen.   :jajaja:
Rich de Nederbelg.

bananacreek

#5509
Ok, Sky Cable kwam om 1830 uur.............. :negatief: :negatief:
Twee domme jongens.......... :jajaja: :jajaja:

Er was al een ondergrondse cable van een aantal jaren geleden die verlengd moest worden en opnieuw op het distribution panel worden aangesloten en toen begon het ongelofelijk hard te regenen.

Toen moest de kabel tussen het plafond van de keuken en de tweede verdieping door en dat zat niet mee omdat ik de plafondplaten niet goed kon schuiven en toen vroegen de gasten wat voor een taal bent u nu aan het "gebruiken" ???
Ik antwoordde: " Marrocan"............. :jajaja:

Toen moest de cable door het gat naar buiten waar een kabinet zit met alle telefoon en cable atributen en hij trok me bijna van de ladder af en toen begon ik in een andere taal en hij vroeg wat is dat nu???

Ik zei: " Dat is Beverwijks"
Hij zei: "Where are you from sir?"
Ik zei: "From the planet URANUS"..
"Oh, zei de jongen, dat is een state in the USA?"

Waar ging het bij mij om?
Ze hadden zich weer niet aan de afsraak gehouden om mij een uur voor komst even te texten en ik sta daar te kloten met die plafondplaten en er zijn twee vreemde jongens in huis (was op dat moment alleen) die ik voor geen sekonde kan vertrouwen want het is net of ze alles even slel aan het bekijken zijn om een andere keer s'nachts even terug te komen.................. :jajaja: :jajaja:

Do you live alone Joe?
Are you married?
Why is your wife not in the house?

Ah, your wife is in the market?
She goes to the market everyday?
Why you have 4 tv's?

Ze brachten een simpele one-port cable modem, en het werkt nu maar ze wisten niet te antwoorden op de vragen dus moet ik weer naar het kantoor op maandag.
Ze vertelden dat hun werk alleen bestond uit het aanleggen van de kabel en aansluiten van de cable-modem.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




Ok, toen een SPEEDTEST gemaakt met dezelfde "preferred server" als de test met GLOBE (Mandauwe city, Cebu) en hier eerst een snap van GLOBE (3Mb):



En hier de Sky (5Mb)



Hierbij valt op dat de PING van Sky in dezelfde speedtest setup hoger ligt op 90.

Ik moet de hele zaak uitproberen en die knuppels konden me geen username geven voor de skywebsite om te bekijken hoeveel je gebruikt...........maandag maar vragen............... :negatief: :negatief: