Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Digos

Deze morgen in Digos toch nog eens de Smart bro stick ingestoken, en plotseling werkte ie weer en relatief goed en snel  :ikkeniebegrijp:

Ik hou zowel de T@ttoo stick als de Smart bro wel aan....als de één niet werkt kan ik nog altijd terugvallen op de andere.

Zit nu in Samal op de Wifi van PJ werkt prima en snel.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Luc

Citaat van: Herbie op maandag  9 april 2012, 03:11:05
Zoals hier sommegen ook photoshop hebben benieuwt hoeveel mensen die hebben aangekocht  :weetikniet: want geloof dat dat ook rond de 150 a 200 euro kost.

Photoshop CS5 = 833,69â,¬
CS5.5 Master Collection = 3507,79â,¬

https://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?store=OLS-BE&

Studenten versie is goedkoper maar als je geen student bent wanneer je die koopt dan ben je evengoed illegaal bezig.

Adobe Photoshop CS5 Extended normale prijs = 1208,79â,¬
Adobe Photoshop CS5 Extended voor studenten en docenten = 230â,¬

http://www.academic-computhing.be/product_info.php?pn=adobe-photoshop-cs5-extended-&cPath=36&products_id=5099

:hoedjeaf:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Herbie

Vandaag turbo connection gehad van Smart Bro  :weetikniet: stond er echt van verstelt Filmpje downen en die ging boven de 800 gisteren maar 200 a 300  :happy: Zou het aan mijn kabel liggen. Heb usb kabel gekocht 1.5 M 59 peso. Hang die over mij balkon want had maar 3 bar connection nu 4 en soms 5 :thumb: hier de resultaten  :thumb:




Film downen dubbel zo rap of gisteren  :jajaja:




Ongeveer uur nu om avi film van 1.4 gb binnen te halen, gisteren 4 uur



Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Amice

CitaatVandaag turbo connection gehad van Smart Bro 

Bedoel je nu dat je de usb smart stick met kabel hebt verlengt en daardoor n betere verbinding had?

Als dat zo is vraag ik me af hoe lang die kabel dan mag zijn om zo'n resultaat te krijgen? iig 1,5 mtr maar hoe langer meer zou dat kunnen?  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

@Amice Het ligt niet aan de lengte van de kabel maar aan de ontvangst met de USB stick. Tussen betonnen muren zal de ontvangst matig tot slecht zijn, vandaar dat Herbie zijn stickie heeft verlengd met de kabelom over het balkonte hangen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Citaat van: Kano op maandag  9 april 2012, 12:35:25
@Amice Het ligt niet aan de lengte van de kabel maar aan de ontvangst met de USB stick. Tussen betonnen muren zal de ontvangst matig tot slecht zijn, vandaar dat Herbie zijn stickie heeft verlengd met de kabelom over het balkonte hangen.

Ja inderdaad hier op het terras heel slecht, in de kamer bijna geen ontvangst. Daarom wat verlengt om van tussen de muren te zitten. Vroeg een kabel van drie meter maar dat hadden ze niet, anders had ik de stick ergens aan de dakgoot gehangen. Woensdag avond eens testen in Manila, ben benieuwt. En Zoals Amice vraagt over de lengte van de kabel, het kan zijn als ik een kabel neem van drie of vijf meter dat het veel slechter word. Dat is even uitzoeken.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Luke

Citaat van: Amice op maandag  9 april 2012, 12:15:46
CitaatVandaag turbo connection gehad van Smart Bro 

Bedoel je nu dat je de usb smart stick met kabel hebt verlengt en daardoor n betere verbinding had?

Als dat zo is vraag ik me af hoe lang die kabel dan mag zijn om zo'n resultaat te krijgen? iig 1,5 mtr maar hoe langer meer zou dat kunnen?  :weetikniet:

5 meter is het absolute maximum en het hangt af van de USB-extensie-kabel kwaliteit. Een kabel voor USB 1.1 gebruiken met USB 2.0 zal een serieuze snelheids vermindering geven. Met USB 3.0 zal het probleem nog groter worden al dan niet onmogelijk worden.

Herbie

Is een usb 2.0 kabel met zeer goede kwaliteit is heel dik en de binnen voering is zoals een coax kabel van tv.



Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

GLOBE LIGT ZO GOED ALS PLAT IN HEEL DUMAGUETE............. :ripba8: :ripba8: :ripba8:

WOENSDAG DAN TOCH MAAR NAAR SKY..... :jajaja:

ER WOONT EEN JONGE TURK HIER DIE DOET BUSINESS VIA INTERNET EN DIE HEEFT OOK SKY EN GA DAAR MORGEN EVEN MEE PRATEN @ KAMALIK.......

HEB WEL CONNECTION MAAR ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER LANGZAAM EN FOTO'S KUN JE NIET OPENEN...TO HELL WITH GLOBE.........IT'S OVER.....NO MORE BOLERO........... :neeneenee: :neeneenee:

Dit duurde een 20 minuten om te openen voor de link.............

[yt=640,505]XyRuMR5EW3c [/yt]

Digos


Ik ben men haar al kwijt en jij bent nu je laatste pluimen aan het uit trekken.....waarom? Its holy week....simpel.....zou je ondertussen al wel moeten weten.

Nog een paar dagen en alles is weer normaal. Heb je in de phils.....die piekmomenten.

Dat alles perfect gaat werken nadien is een een andere zaak, dat zal je zelf ook wel weten.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT