Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



.

Halve liters... :thumb:


Dacht dat Manila Beer niet meer bestond en dat het Beer na Beer geworden was (Asia Brewery)

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Mijn vriend hier vroeg me of ik naar een "Golfplaten model" paintroller wilde kijken, maar vond niets, maar dat scheen in Amerika op de markt te zijn.... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Denk niet dat dit met de TERMITES, VOGELS en KATTEN werkt..... :negatief:


bananacreek


Johan En Elvie

Citaat van: bananacreek op dinsdag  3 april 2012, 15:16:11
Voor het eerst van mijn leven in de SM supermarket en dat is groot daar



Appels veel goedkoper dan in Dumaguete... :jajaja:

Voor het eerst in 36 jaar RODE KOOL op de  :smiley-philippines: gezien... :thumb: :thumb:



Ben er reeds 2 keer geweest daar, mijn vrouw heeft daar Familie wonen en telkens brengen we daar en bezoekje.
als ik ooit naar de Filippijnen verhuis zal het die regio zijn.
In Die SM Mall kan je alles vinden die we hier in  :eu: ook hebben of toch bijna alles.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

bananacreek

#5317
Ik had twee jaar geleden een 42" Sony-Bravia LCD tv gekocht voor P107000 (inclusief soundsystem +DVD speler) en een jaar later een 32" LG voor P29000 (inclusief soundsystem + DVD spler) en ik vind de kleuren van de LG veel beter.

Waarschijnlijk vanwege het volgende:
Contrastwaarde
Contrastwaarde of contrastratio betekent dat kleuren die veel op elkaar lijken, zoals donkergrijs en zwart, lastiger te onderscheiden zijn. Hoe hoger de ratio, hoe beter de kleuren zijn te onderscheiden.



Nu zijn de prijzen zeer laag (voor  :smiley-philippines: normen )
In Ned/Belg zouden ze nog goedkoper zijn vernam ik een keer.... :weetikniet: :weetikniet:

LCD, LED en PLASMA zijn nu tegen dezelfde prijzen per dezelfde afmetening van het screen....
De vraag is LED of PLASMA is het beste?



Dit is wel een dure.... :jajaja:


Deze ook..



bananacreek

Showen Joe?............. :lachen: :lachen:



Ben hier ook even op geweest..kon het niet laten.. :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

Het meisje dat hier werkte werd woest omdat ik een foto nam..... :lachen: :lachen:



Pruimtabak?.................. :weetikniet: :weetikniet: