Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag  1 april 2012, 02:50:20
Citaat van: bananacreek op zaterdag 31 maart 2012, 17:49:53

Tasers hier te koop @P2800 per stuk met 38000K volt......toch aan denken...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy:



Dit is geen taser maar een stun gun. Kan dus niet op afstand gebruikt worden, want je moet contact maken met de overvaller. Gevaarlijk dus, want als die bijvoorbeeld een simpele bolo heeft dan doe je niets met zo'n stun gun.

Ja, natuurlijk dat is correct...stun gun............en ja, inderdaad als iemand met een bolo op je af komt stevenen dan kan je beter zelf proberen te rennen, of je moet dit op zak hebben............ :jajaja: :jajaja: :happy:




bananacreek

Citaat van: Amice op zondag  1 april 2012, 04:14:14
Die stunguns zijn hier plenty te koop in de malls.

Het verlamd de aanvaller even, wellicht net genoeg om er tussen uit te krijpen. Met het toenemende aantal bad people hier s'avonds zal het gauw leeg zijn want op iedere hoek van de straat wordt je nu al lastig gevallen in ermita. Lim kijkt toe en zag dat het goed was.  :weetikniet:
Ik had er gisteravond weer een die met n krantje over zijn hand knullig probeerde te snatchen.
ik zeg ;'don't even dare pal'. Hij liet het dus maar.  :floet:
Kwam ik er weer zonder bloeddruk verhoging van af.  :thankyoufw5:
Je maakt wat mee hier.

Hier iets voor Sir Amice om s'avonds even de hond uit te laten?.................... :thumb: :thumb: :jajaja: :hoedjeaf:


bananacreek

#5262
Citaat van: boldy op zondag  1 april 2012, 08:18:58
een bolo is een lang kapmes .

Oftewel een SUNDANG zoals het hier ook wordt genoemd (TAGALOG) en in de suikerindustrie gebruiken ze meer een MACHETE

MACHETE...Tagalog = PANGA, ITAK,TABAK, SUNDANG


http://www.tagalogtranslate.com/en_tl/5243/machete

bananacreek


bananacreek



bananacreek

Vandaag naar Punto Bato (Valencia) geweest om waterfall No 3 te bekijken en dat was een niet gemakkelijke afdaling en heb een stuk of zes clips gemaakt en een hoderd foto's of zoiets....maar dat komt na het plaatsen van de Cebu trip.....ik heb een secretaresse nodig dacht ik .... :jajaja: :jajaja:

Zoiets in uniform zou wel doen dacht ik.... :thumb:



Nu aan de muziek voor morgen.... (na de kranten)



bananacreek


bananacreek


bananacreek