Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Waarschijnlijk heeft St. Peter het licht aan de hemelpoort vergeten uit te schakelen.............. :lachen: :lachen:




bananacreek


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag 31 maart 2012, 14:05:44
Tasers hier te koop @P2800 per stuk met 38000K volt......toch aan denken...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy:



Zijn die tasers legaal in de filipijnen ?

Kano

#5253
Citaat van: bananacreek op zaterdag 31 maart 2012, 17:49:53

Tasers hier te koop @P2800 per stuk met 38000K volt......toch aan denken...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy:



Dit is geen taser maar een stun gun. Kan dus niet op afstand gebruikt worden, want je moet contact maken met de overvaller. Gevaarlijk dus, want als die bijvoorbeeld een simpele bolo heeft dan doe je niets met zo'n stun gun.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Die stunguns zijn hier plenty te koop in de malls.

Het verlamd de aanvaller even, wellicht net genoeg om er tussen uit te krijpen. Met het toenemende aantal bad people hier s'avonds zal het gauw leeg zijn want op iedere hoek van de straat wordt je nu al lastig gevallen in ermita. Lim kijkt toe en zag dat het goed was.  :weetikniet:
Ik had er gisteravond weer een die met n krantje over zijn hand knullig probeerde te snatchen.
ik zeg ;'don't even dare pal'. Hij liet het dus maar.  :floet:
Kwam ik er weer zonder bloeddruk verhoging van af.  :thankyoufw5:
Je maakt wat mee hier.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Herbie

Citaat van: Kano op zondag  1 april 2012, 02:50:20
Citaat van: bananacreek op zaterdag 31 maart 2012, 17:49:53

Tasers hier te koop @P2800 per stuk met 38000K volt......toch aan denken...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy:



Dit is geen taser maar een stun gun. Kan dus niet op afstand gebruikt worden, want je moet contact maken met de overvaller. Gevaarlijk dus, want als die bijvoorbeeld een simpele bolo heeft dan doe je niets met zo'n stun gun.

Hi kano een bolo wat is dat, bescherming tegen elektrische schokken  :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

Kano

Precies, een bolo (of etak) is een lang kapmes, de kortere versie heet kutsilyo.
Dus als jij met je stungun iemand probeert aan te raken dan heb je kans dat je hand eraf gehakt wordt :bolo: :moord:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 31 maart 2012, 22:13:58
Citaat van: bananacreek op zaterdag 31 maart 2012, 14:05:44
Tasers hier te koop @P2800 per stuk met 38000K volt......toch aan denken...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy:



Zijn die tasers legaal in de filipijnen ?


Ik neem aan van wel want het wordt (sinds ik gisteren weet) overal verkocht zoals  Sulit en ook hier in Dumaguete, maar het is een goede vraag en ik ga daar meer naar kijken..... :hoedjeaf: