Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dat zijn er zeer veel................ :lachen: :lachen: :jajaja:




Meter-reading met een verrekijker............ :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek

#5222
Reden om naar Cebu te gaan was dat de vitamines/mineralen bijna op waren........ :jajaja: :jajaja:

Normaal koop ik het spul bij GNC en HEALTHY OPTIONS en komen beide bedrijven met een kaartsysteem waarbij je een korting krijgt.
GNC P500 voor een kaart met een jaar geldigheid en een 20% korting....per purchase.



HEALTHY OPTIONS  diverse kaarten en je begint met een groene kaart en dan krijg je een kleinere korting alleen bij de volgende purchase maar dat moet dan wel binnen drie maanden gebeuren......... :negatief: :negatief:

Beide zaken zijn peperduur (naar mijn mening) maar er is niets anders wat beter en goekoper is hier in de buurt....
De klant verliest meestal.........

Het is net als je hier een motor of computer of wat dan ook op afbetaling koopt en er wordt aangegeven ZERO % interest, en dan zou je al moeten weten dat die interest al in de prijs zit verwerkt..........

Dit is voor P16320 met een gratis tas en een gratis "waterproof" bag voor camera enz.



Maar nu ben ik erachter gekomen dat het bijvoorbeeld helemaal niet nodig is om elke dag een Vitamin E400 supplement te nemen.
Het kan net zo goed om de andere dag............. :jajaja:
Zo ook met bepaalde andere vitamins en mineralen, maar het is gewoon een kwestie van uitproberen over tijd.... :jajaja:

bananacreek


bananacreek

Even ...... :offtopic: :offtopic: :offtopic: :lachen: :lachen: :jajaja: :ikkeniebegrijp:




Beter hier te zien

http://www.geenstijl.nl/archives/images/agentjohn.html

Met dank aan een ander forumlid......weet niet of ik zijn naam hier mag zetten.......vergeten te vragen..... :lachen: :lachen:

bananacreek


Amice

Citaat van: Kano op donderdag 29 maart 2012, 13:52:19
Citaat van: bananacreek op donderdag 29 maart 2012, 13:29:39


MAAR IK HEB TOT NU TOE GEEN UITNODIGING VOOR HET SINTERKLAASFEEST MOGEN ONTVANGEN.... :neeneenee: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Ook ik heb nooit een uitnodiging voor een Sinterklaasfeest ontvangen. Misschien zijn wij daarvoor te stout of niet belangrijk genoeg ??? :sinterklaas:

Moet haast wel want we zitten in onze tweede jeugd dus aan de leeftijd kan het niet liggen.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Cosyns Guy


Herbie

Dag Creek hier vandaag je

gezien in Cabadbaran zit er hier vol van maar wel de nieuwere versies. Die rijden hier op en af naar Baranggay Del pilar, waar mijn vriendin woont. Waar de militairen over nachten en hun kampen hebben, niet zo ver van de goudmijnen. Daarom kan ik er niet naar toe. Wel bij haar thuis geweest vanmiddag waar er een party was van de soldaatjes. Er rond en in stad lopen ze er rond zoals je dat alleen in films ziet. Jammer genoeg geen foto's, want als ik uit de supermarkt kwam keek ik teveel naar hun wagen en ze keken boos naar mij. Ik zie er nochtans niet moslim uit  :weetikniet: geen baard en kort geschoren  :jajaja: toch een wit neus in de haten hoeden. Als ik toch nog foto's kan nemen, post ik ze wel.

Groetjes Herbie van uit het front.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Herbie op vrijdag 30 maart 2012, 14:27:05
Dag Creek hier vandaag je

gezien in Cabadbaran zit er hier vol van maar wel de nieuwere versies. Die rijden hier op en af naar Baranggay Del pilar, waar mijn vriendin woont. Waar de militairen over nachten en hun kampen hebben, niet zo ver van de goudmijnen. Daarom kan ik er niet naar toe. Wel bij haar thuis geweest vanmiddag waar er een party was van de soldaatjes. Er rond en in stad lopen ze er rond zoals je dat alleen in films ziet. Jammer genoeg geen foto's, want als ik uit de supermarkt kwam keek ik teveel naar hun wagen en ze keken boos naar mij. Ik zie er nochtans niet moslim uit  :weetikniet: geen baard en kort geschoren  :jajaja: toch een wit neus in de haten hoeden. Als ik toch nog foto's kan nemen, post ik ze wel.

Groetjes Herbie van uit het front.

Ja, inderdaad, dat zijn deze en die zijn hetzelfde maar met een paar veranderingen, zoals motor, stuur, dashboard, enz.
Maar geen van hun wagens hebben een winch zoals de mijne...............