Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dit gevonden te koop in de plaats waar ik werk........ :jajaja: :lachen:

Maar altijd peperduur daar en deze Mayo komt uit Zwitserland...

265 grammos # P290...........






bananacreek

Dit staat daar ook te koop op de dure prijs, maar voor sommigen schijnt da geen probleemte zijn...






bananacreek

Vanmiddag was er een report op de BBC dat het nu bewezen zou zijn dat mensen die regelmatig dark chocolait eten slanker zijn dan mensen die af en toe een stukje chocolade eten........ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Gelijk aan de bak vanavond.......... :jajaja: :jajaja:






bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dit zijn de stokjes (bamboo) voor de TOCINO etc........



Een aantal jaren geleden was er een city verordening dat er GEEN punten meer aan gezogen mochten worden omdat in geval dat er een punt aan zit dit ook als steekwapen kan dienen....... :jajaja: :jajaja: :lachen: :ripba8: :ripba8:

Maar het schijnt dat ze het niet meer zo nauw nemen......... :neeneenee:

Een aantal jaren geleden na een verkrachting in een paar struiken op een open stuk private land kwam er ook een verordening dat op alle open stukken private lands de struiken weggehaald moesten worden......... :jajaja:

Daar wordt nu ook niet meer naar gekenen...

bananacreek

Dat was een lange wolken-band van Noord tot Zuid zover ik kon zien langs de Boulevard of Broken Dreams......... :thumb:


Pjottr

Citaat van: Herbie op zondag 25 maart 2012, 18:34:08
Citaat van: bananacreek op zondag 25 maart 2012, 12:18:22
Citaat van: boldy op zondag 25 maart 2012, 08:06:37
5 min werkt met de staafmixer ,appeltje eitje dus en zeker lekker  :jajaja:

Ik heb een blender................ :thumb: :thumb:

Maar een staafmixer heb ik niet............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet:

Even Googelen:

U bedoelen dit apparaat?....... :weetikniet:



Mmm dit apperaat lijkt me toch iets anders. eens vragen aan je huishousters mischien gebruiken zij het wel  :weetikniet:
Als jij geen tijd hebt voor hen  :haha:  :lachen:

Vibraaator????
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

boldy

daar stimuleer je de clitores mee en miss de tepels ook . normaliter steek je dat ding er niet in
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......