Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: boldy op zondag 25 maart 2012, 08:06:37
5 min werkt met de staafmixer ,appeltje eitje dus en zeker lekker  :jajaja:

Ik heb een blender................ :thumb: :thumb:

Maar een staafmixer heb ik niet............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet:

Even Googelen:

U bedoelen dit apparaat?....... :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

Weer in prijs gestegen.. (11kg)...en een paar jaar geleden nog maar P716..... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek

Pedicabs kunnen zeer gevaarlijk zijn bij een ongeluk want meestal is de ruit van gewoon glas en geen securit auto glass........dus als dat breekt bij een ongeval dan vliegen de brokken en splinters in uw lichaam............ :jajaja: :jajaja:








bananacreek

Nu de MOA (motion of agreement) door de mayor wordt opgezegd wordt het zeeeeer moeilijk voor die lending-companies om hu geld terug te krijgen, geloof mij maar............. :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen:






bananacreek

RPB-ABB (Alex Bongayo Brigade) (weet niet of Bongayo goed gespeld is) is HIER in Oriental NEGROS a "breakaway" group van de NPA en zijn bereidwillig om met de Aquino regering te onderhandelen..... :thumb: :thumb:



AZAGRA TANJAY, dan moet ik uitkijken, maar ik weet nog niet precies WAAR die barangay nu precies is...maar ik kom er wel achter....... :thumb: :thumb: :atyourservice:

Toch wel beter om even te weten zien te komen....... :jajaja: :jajaja:

Je weet nooit volgende keer................ :weetikniet: :weetikniet: :ripba8: :ripba8: :ripba8: ????????????


bananacreek

#5177
Ik klikte op deze foto en nu is mijn Avatar wee terug van weggeweest............ :thumb: :atyourservice:

Maar ga de Avatar toch een keer veranderen in....enkele keuzes waaronder............


bananacreek

Zoals men hier ziet is het hier soms als een schiettent op de kermis..... :lachen: :lachen:



Maar ik zit er niet mee............. :neeneenee: :neeneenee:

JeMantendrai............. :jajaja: :lachen: :atyourservice:


bananacreek

Dit was de eigenaar van Hassarams vroeger waar nu PO's gevestigd is en een heel vriendelijke man uit India en die zit hier al sedert de begin jaren '70.

Ergens in de jaren '80 had zijn zoon een dodelijk ongeluk in Jakarta, Indonesia.

Daarna zijn hij en zijn broer met de zaak gestopt maar zitten nu in real-estate