Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

2" PE coupling waterhose




Rotweg als het droog is.......... :negatief:



bananacreek


bananacreek


bananacreek



Ik zag een zevental jochies spelen daar beneden en vroeg of ze voor P20 (meer kan er niet af in de AOW.. :neeneenee:) een paar foto's van een echte Klootzak wilde nemen............ :lachen:

Ok, na enig aarzelen besloten ze het om dat te doen........ :thumb: :thumb:




bananacreek

Hier weer het einde van de weg gezien op de terugweg




Electricity cables van de Noreco

bananacreek


bananacreek

Overtime..... :lachen: :lachen:

[yt=640,505] 3XyIxaK3Bx8[/yt]

[yt=640,505]tFigDHvVruc [/yt]

bananacreek

Ok, vervolg Palinpinon later of morgen....eerst de gewone rotzooi en een speciaal bericht......... :lachen:
De dagen, weken...vliegen hier voorbij en ik verveel me dan ook nooit en de garage moet nog opgeruimd worden...en dit en dat............dacht rustig oud te kunnen worden maar vergeet het maar...... :jajaja: :jajaja:

Ik heb zelfs geen tijd meer om er een eind aan te maken door de grote sprong te maken... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief:



Ben nog steeds aan het tellen.......... :happy: :happy:

bananacreek

#5088
Ok, jullie herrinneren mij nog?

Ik was Matthew, de zoon van de huishoudster van een vriend van de Klootzak...... :jajaja: :jajaja:
Ik ben nu 10 maanden oud en wil graag president worden als ik groot ben........ :happy: :jajaja:


Matthew werd eergisterenmiddag plotseling ziek en werd met hoge koorts met een rotgang achter op de motor van mijn vriend naar het provincial hospital hier in Dumaguete gebracht............ :jajaja:

Even een foto zoeken van de goede vriend........... :jajaja:
Zeer vriendelijke man....... :thumb: :thumb:



In het ziekenhuis aangekomen bleek er geen doctor te zijn tot de volgende dag......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Om een lang verhaal kort te maken waren we blij dat hij morgen weer naar huis mag want ik dacht dat als het fout gaat dan help ik ze toch wel met wat extra geld als nodig..........



Waarom?
Omdat dit een onschuldige baby is en zijn moeder heeft geen geld en ook de Amerikaan heeft een low budget.. :jajaja:

Vanmiddag ging mijn vriend nieuwe medicijnen kopen en toen bleek er een perscription bij te zitten voor diarhea terwijl het kind GEEN diarhea had...... :negatief: :negatief:
Wat ze hier in het provincial hoospital voorschrijven kan je meestal alleen in de drugstores kopen tegenover het PH omdat de doctors commissions krijgen... :negatief: :negatief: :jajaja:

Vanmorgen op bezoek en hier de "Treatment Room" voor children



Trap op en naar boven...denk om het opstapje.....anders wordt je aan de andere kant van het hospital opgenomen en moet je op de gang liggen tussen de kakkerlakken........... :jajaja: :jajaja:

Hier ligt een stapel medical records te rotten..... :jajaja: :lachen: :lachen:


De gang op de tweede verdieping en je moet uitkijken want vaak begrijpen ze niet waarom een blanke foto's aan het nemen is...en je moet snel zijn vadaar de onduidelijke foto.......


Station 1............... :jajaja: :jajaja:


Ok, hier is Matthew in een zeer slechte bui zo te zien........


In de kamer zijn drie ventilatoren maar de  :smiley-philippines: schakelden deze ventilatoren steeds uit als de Amerikaan ze liet draaien want het is BLOEDHEET daar...GELOOF ME MAAR... :jajaja:
Als reden gaven de "caretakers" van de andere patienten dat hun patienten door de electric fan nog zieker zouden worden..... :lachen:
Stom bijgeloof............ :lachen: :lachen: :jajaja:


Er was een (ouder?) caretaker van de andere  :smiley-philippines: patientjes die verwachtte dat de Amerikaan snacks voor hun zou kopen omdat hij toch genoeg geld zou hebben en de bleef doorzeiken volgens hem, ook tijdens zijn andere bezoeken aan Matthew.......... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Deze fan werkte niet eens............. :lachen:


Wat een ellende............. :jajaja: :jajaja:


Ik werd daar een jaar of 20 geleden opgenomen (niet in de kinderward) na in elkaar te zijn geslagen door zes  :smiley-philippines: en toe lag ik op een zaal met kermende mensen en ik stapte op en zei tegen de nurse dat ik naar huis ging..... :jajaja: :jajaja: :happy:
Waarom vroeg ze?
Ik zei: "Omdat ik hier nog zieker word als dat nu ben" ...maar ik ging toen naar Holy Child Hospital.... :lachen:







Intensive care unit.............. :lachen: :lachen: :jajaja:
Daar staat de generator van Gosternokke?....................... :lachen: :weetikniet: :weetikniet:
Lijkt wel een kippenhok.......... :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Allemaal een echte hoop ellende ............ :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :hoedjeaf:

bananacreek