Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#500
Betreffende de bovenstaaande foto's vind ik deze leuk omdat de wagen een beetje lijkt op de oude DAF YA-314 uit de jaren 60

Toyota


DAF YA-314





Dan is er ook de DAF YA-328 waarin ik in 1968 mijn militair rijbewijs haalde en op een keer zei de rijinstructeur: "Het is je grootmoeder niet, trap er maar even op (gaspedaal), het is geen speelgoed", en BOEM  :explotieren: twee steekassen gebroken :atyourservice:







stip66

@ Creek: Wat is je affiniteit met militaire voertuigen ? Of ben je zinnes om een putch te plegen ?  :lachen:

bananacreek

Citaat van: stip66 op zaterdag 12 februari 2011, 13:57:51
@ Creek: Wat is je affiniteit met militaire voertuigen ? Of ben je zinnes om een putch te plegen ?  :lachen:

Dat is mijn hobby en mijn leven  :atyourservice:

klootzakken (voorheen Jens)

ziet er allemaal  gelikt uit creek , ehuuuu die arbeidsvitaminen ook een hobby van je ? :lachen:

jens.....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek



Een bank "snijden"


Heerlijk


Word duurde in plaats van goedkoper zoals beloofd












bananacreek

Citaat van: jens op zaterdag 12 februari 2011, 14:43:20
ziet er allemaal  gelikt uit creek , ehuuuu die arbeidsvitaminen ook een hobby van je ? :lachen:

jens.....

Dank u en ja, dat was een hobby, maar nu ben ik gepensioneerd zou ik zeggen  :lachen:
Maar nee, die waren de mijne niet en sommigen werkten waar ik ook "werkte"
:jajaja:

bananacreek

Nieuwe Cangs Main op de highway in Daro






Weer terug en WEER sleutelen, altijd problemen... :negatief:



bananacreek


bananacreek


bananacreek