Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#4995
Kijk, deze muts heb ik vanmiddag van de Klootzak gekregen en mijn verjaardag is pas volgende maand.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Die Kloot zit misschien achter mijn mama aan?..... :weetikniet: :weetikniet:
Een AOW'er?............. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Wat een drol............ :lachen: :lachen: :lachen:

Wat en KOP...... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



Wat zou die op de bank extra hebben naast de AOW?.............. :lachen: :lachen: :weetikniet:

Tja,......wat moet ik hier van denken......in Nederland wonen of in Marrokko?...... :weetikniet: :weetikniet:



Ik wil toch graag jullie mening hieromtrent, want ik zie het niet zo zitten daar....... :floet: :floet:




bananacreek

Ok, ik ga er een paar nachten over slapen en wacht op jullie advies........... :thumb: :thumb: :happy: :hoedjeaf:


bananacreek

Vorige week:




Vandaag:
Maar alleen een meter of 400 en nu zijn ze bezig tussen San Miquel (Bacong) en Dauwin....



Ziet er schoon en strak uit....... :thumb: :thumb:
Rijdt veel beter als die betonstukken........... :thumb: :thumb:

bananacreek

Naast het huis van de gekke Duitser manfred
De branding (stroming) haalt al het zand het zand onder de muur vandaan en hij heeft al drie truckloads met boulders moeten storten maar je stopt de zee niet............ :lachen: :neeneenee:

Op dat stukje staan drie kokospalmen en die gaan plat binnen een week......... :jajaja: :jajaja:




Een paar dagen geleden moest de man naar Mandauwe in Cebu om een nieuwe E-card aan te vragen en hij moest met een bepaald document naar de polite om het te laten ondertekenen of zoiets.
Maar het is een alcoholic en hij had al gedronken toen hij op het politie-buro aankwam en om één of andere reden konden ze op dat moment het dokument niet ondertekenen en de duitser werd WOEST en begon te schreeuwen en toen hebben ze hem in de handboeien geslagen en naar het ziekenhuis gebracht voor een drugstest en daarna in de cel gesmeten en hij had geen geld meer om de drugstest te betalen dus moest zijn zoon naar Cebu om dat bedrag te batalen en toen kon zijn vader (de volgende dag) de cel verlaten............. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:


bananacreek