Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

IS ER NU EEN FORUM-PSYCHIATER ON LINE????

IK HEP HULP NODIG WANT MIJN HANDEN BEGGUIIIIIJNINNNEN TE BIIIBBBBEREN............ :negatief: :negatief:

IK HEB MEDICIJNEN NODIG...........KAN NIETS VINDEN HIER.......

JA, OK MISSCHIEN EEN PAAR VAN DEZE PROBEREN OM WAT RUSTIGER TE WORDEN?......... :happy: :happy: :thumb:



NEE, KIJK HIER IS 100MG............ :thumb: :thumb: :thumb: :happy:



EVEN 4 STUKS VOOR DE ZEKERHEID (MET EEN GLAS MAGERE MELK).... :happy: :happy:

HIER HEB IK OOK STEUN VAN...... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: Pjottr op zaterdag 10 maart 2012, 13:32:53
anders kom je toch gewoon in Bicol wonen Ook mooi hier hoor. Ik hoop de kans te krijgen je eens te bezoeken
Gr
P

Dank u maar het einde is nabij.......100000.... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Zo mijn vingers worden weer wat stijver en ik kan nu normaal typen (met twee vingers)... :thumb: :thumb: :happy:

Maar ik heb een warm gevoel in mijn hoofd.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Kano

MMMmm Creek, zeker Corrie Konings in  je hoofd. "Ik krijg een heel apart gevoel van binnen"
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Kijk hier kan je nog paseren, dat is alles (noodpaadje) ...en heerlijk als er eentje van de andere kant komt met een brede lading........... :negatief: :negatief:



Deze... :jajaja: :jajaja:


Of deze.... :negatief: :negatief:

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 10 maart 2012, 13:49:24
MMMmm Creek, zeker Corrie Konings in  je hoofd. "Ik krijg een heel apart gevoel van binnen"

Krijg die Youtube weer neit open..... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Kano

Rustig aan Creek dan breekt het lijntje niet, anders moeten je huishoudsters je straks nog in een dwangbuis stoppen en je een adequate behandeling geven  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Nu wel maar dan via een andere browser..... :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]ozc2wLIJ2XI [/yt]

Maar waarschijnlijk kan ik de clip hier niet zien zoals de bovenstaande Roy Clark.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 10 maart 2012, 13:57:16
Rustig aan Creek dan breekt het lijntje niet, anders moeten je huishoudsters je straks nog in een dwangbuis stoppen en je een adequate behandeling geven  :lachen:

OUT OF STOCK SIR................ :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek