Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


Pjottr

Het lijkt nu toch redelijk goed te gaan met jouw internet? Je postings zijn helder
Gr
P
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

boldy

don't freak out klootzak anders word je dalijk nog opgenomen  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

..

Einde van de weg en hier ging het ergens fout want naar mijn bescheiden mening is de rivier gewoon de weg overgestoken en heeft een gedeelte van de weg meegenomen, maar al is dat het laatste wat ik op deze planeet moet doen, doen zal ik het.....(ik kom van de planeet URANUS...( honorary consul).... :jajaja: :jajaja: :jajaja:



bananacreek

@Pjottr & Boldy: Ja, zolang het duurt gaat het goed maar dat kan plotseling afgelopen zijn, en ik wilde uit het raam springen met de computers in mijn handen, vanaf de tweede verdieping,... maar dat lukte niet want er zitten 13mm tralies aan de buitenkant............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dank u voor het begrip, want ik zag het even niet meer zitten....... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


bananacreek

Nogmaals de hele weg verdwenen maar dat huisje aan de rechterkant staat nog overeind.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Natuurlijk zeer goed voor de bewoners.... :thumb: :thumb: :happy:


bananacreek


Pjottr

anders kom je toch gewoon in Bicol wonen Ook mooi hier hoor. Ik hoop de kans te krijgen je eens te bezoeken
Gr
P
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.