Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

klootzakken (voorheen Jens)

hehe ik zat er toch dicht bij met mijn sergoljas. maar ik heb toch liever een filippijnse pruim  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Kano

#4853
Ooooh Jens, je bent een kenner  :lachen:  Welnu dit is de Filipijnse pruim, de Duhat

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#4854
Ok, een beetje afgekoeld nu na een vroeg glas anijsmelk..............en een ONZE VADER...(long version) :thumb: :thumb:

Nu weer proberen om terug te gaan naar Palinpinon.............. :jajaja: :jajaja: :happy:

Nou krijg ik Youtube niet meer open....... :lachen: :lachen:
Wat een rotzooi hier





Bor zou zeggen...WHAT THE F......CK... :jajaja: :jajaja:


Ok even afkoelen

[yt=640,505]v7p8OZTT6f0 [/yt]

bananacreek

Ok dank allemaal voor de naam van de Sinueguelas.............. :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Proberen voor een half uurtje............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ok terug naar palinpinon....... :applaus: :applaus:

Gedeelte van de weg maar hoe kom ik dan aande andere kant????
Hele landschap op z'n kop gezet hier en ik ga er volgende week weer heen en al moet ik door de hele rivier lopen ik wil erachter komen wat er met Punto Bato "resort" is gebeurd, een  :smiley-philippines: zei op mijn vraag: OK,...maar ik geloof daar niet veel van, de gast weet mischien niet eens waar hij het over had............ :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dit is aan de linkerkant van de rivier en ligt hoger.
Ik wilde graag in deze buurt wonen, maar nu de ellende gezien dan toch wel wat hoger dan de rivier..... :jajaja: :jajaja:



Ik ben hier nog niet geweest maar is niet ver van de road en een paar leden zijn er wel geweest... :jajaja: :jajaja: