Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ok, nu zijn we bij de afslag naar Punto Bato gekomen en aan dit is de "zijrivier" die daar uitkomt op de Banica rivier..

Vanaf dat punt kan je er NIET meer in met een wagen en de twee barangays een paar kilometer hogerop waren praktisch geisoleerd voor een paar weken na de storm en helicopters moesten worden ingezet voor het vervoer van voedsel enz.

 


bananacreek

Bijna alles is rood getind in deze omgeving vanwege zwavel en andere mineralen.......
..



Hier begint het "grote stenenwerk"



bananacreek


bananacreek


bananacreek

#4836
Genoeg stenen voor vandaag, een broodje of twee pindakaas met anijsmelk en dan de Telegraaf lezen...........morgen weer verder... :hoedjeaf:

Bor de Wolf

Alles zit weer potdicht hier............... :ivebeenripped: :ivebeenripped: :ivebeenripped: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


innka3

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 maart 2012, 12:12:21
HOOGSTWAARSCHIJNLIJK EEN BLANKE............ :jajaja: :jajaja:



Ik begrijp niet waarom een minimum hoogte van 5' 2" ?................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
misschien is het wel een lange darm,en dan hoeft ze niet op de tenen te staan.  :lachen:


bananacreek

Citaat van: innka3 op vrijdag  9 maart 2012, 16:21:23
Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 maart 2012, 12:51:23
Waar ze dit voor gebruiken weet ik niet, waarschijnlijk vol gieten met beton?............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Of gaan ze daar kippen houden............ :weetikniet: :weetikniet: :lachen:
[
dat zijn schanskorven voor van alles.
https://www.google.nl/search?q=Schanskorven+foto&hl=nl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6hpaT6n4Lujk0QHS0LS1DQ&sqi=2&ved=0CEkQsAQ&biw=1024&bih=554

Dank, morgen proberen te bekijken want nu krijg ik alleen het navolgende:

webpage cannot be found...welcome to the Philippines..... :thumb: :thumb: