Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Johan En Elvie

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 maart 2012, 13:40:08
Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag  9 maart 2012, 13:32:35
Citaat van: Luke op donderdag  8 maart 2012, 17:10:21
Citaat van: huzzie op donderdag  8 maart 2012, 12:15:42
Uw Globe problemen worden veroorzaakt door de verhoogde zonne-activiteit.
De komende weken zullen wij er ook last van krijgen.

Ik denk dat Creek zijn "globe-problemen" al veel langer bestaan dan de verhoogde zonneaktiviteiten.
Ik vrees dat het kast(je) op de hoek van de straat en/of de koper-kabel tussen kast en huis het probleem zijn.....


Globe is niet goed heeft mijn schoonbroer me gezegd beter buiten smijten en andere proberen

HaHaHa...de anderen zijn niet beter (hier) en zoals Bayantel kan je alleen downtown krijgen....
Cable internet daar wordt altijd gezegd...bv....UP TO 3Mb.....maar dat krijg je normaal niet ....(althans hier)... :negatief: :negatief:

Ja mijn schoonbroer heeft Bayantel en hij heeft geen problemen hiermee maar als je het bij u niet kunt krijgen heb je een probleem natuurlijk.
Ik stel voor neem je boeltje op en verhuis naar een plaats waar alles wel goed werkt haha.
Als ik naar daar zou gaan wonen zou ik toch kiezen voor een plaats waar wel alles goed aanwezig is zoals mooi proper stromend water in de eerste plaats. en goede internetverbinding want zonder dat zou ik niet kunnen leven.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

bananacreek


bananacreek

@Johan en Elvie: Ja mijn schoonbroer heeft Bayantel en hij heeft geen problemen hiermee maar als je het bij u niet kunt krijgen heb je een probleem natuurlijk.
Ik stel voor neem je boeltje op en verhuis naar een plaats waar alles wel goed werkt haha.
Als ik naar daar zou gaan wonen zou ik toch kiezen voor een plaats waar wel alles goed aanwezig is zoals mooi proper stromend water in de eerste plaats. en goede internetverbinding want zonder dat zou ik niet kunnen leven.


Ik zit hier al bijna 36 jaar vastgeroest............ :jajaja: :jajaja: :lachen:

Johan En Elvie

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 maart 2012, 14:34:50
@Johan en Elvie: Ja mijn schoonbroer heeft Bayantel en hij heeft geen problemen hiermee maar als je het bij u niet kunt krijgen heb je een probleem natuurlijk.
Ik stel voor neem je boeltje op en verhuis naar een plaats waar alles wel goed werkt haha.
Als ik naar daar zou gaan wonen zou ik toch kiezen voor een plaats waar wel alles goed aanwezig is zoals mooi proper stromend water in de eerste plaats. en goede internetverbinding want zonder dat zou ik niet kunnen leven.


Ik zit hier al bijna 36 jaar vastgeroest............ :jajaja: :jajaja: :lachen:

Ja dan klaag je niet meer hé voor dat kleine dingetje of toch?
Iedereen kan weg als hij wil, verkopen en opnieuw kopen een nieuw leven beginnen zoals je 36 jaar geleden ook hebt gedaan, het zal je leven een nieuwe impuls geven een soort avontuur.
Ik ben nogal avontuurlijk aangelegd en zou dit dan in die omstandigheden echt overwegen
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

bananacreek


bananacreek

Ok, nu zijn we bij de crossing in Palinpinon aangekomen...en normaal linksaf (later op de terugweg) zou je via een andere "overpass" (weet niet meer hoe dat heet)....aan de kant komen waar die twee staan hieronder.. :jajaja:





Hier zoals het original was...overflow...voor de storm SENDENG en hier is een Amerikaan met zijn vrouw in een easyride omgekomen een jaar of twee geleden...









Naar links van de crossing



bananacreek

Ongelofelijk hoe deze huizen het hebben overleefd omdat de stroming hier tegen de linkerkant van de rivier (zoals hier gezien vanuit deze richting) "leunde"............. :thumb: :thumb:




bananacreek

Hier wordt "hard gewerkt" om de zaak weer in het "gerei" te zetten................. :thumb:




bananacreek


bananacreek