Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nu weer terug naar Palinpinon (vlak na de storm SENDENG en drie maanden daarna)
Gaat wel lang duren neem ik aan maar ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk te houden...... :atyourservice: :atyourservice: :jajaja:


Oeps, sorry, verkeerde weg genomen............ :lachen: :lachen: :lachen:

Moest naar het westen............ :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:
Eens een Klootzak, altijd een Klootzak zij de pastoor altijd.... :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Eerst via Camanjac naar Palinpinon gereden en op een gegeven moment is de betonweg daar afgebroken...maar dat komt even later........ :jajaja: :jajaja:

Het weer was goed en ik was in een goede bui.............. :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb:

Dit had ik al een paar dagen geleden geplaatst........

Een dag na de storm SENDENG.....ik selecteer hier dan alleen enkele foto's.... :jajaja: :jajaja:


Ik zag net op tv: Hoe "smoother" de "rondingen" (hoeken) van een boulder, hoe verder de afgelegde afstand........... :jajaja:

Zelfde boulder met Lord Jesus daarnaast (op een werkbezoek... :thumb: :thumb:)




Zondag 5 maart 2012





bananacreek

#4792
Nog een paar "knikkers" die weggehaald moeten worden............ :lachen: :lachen:



Hier staat nog een flinke freesbank geparkeerd en dat zijn duren dingen hier als surplus (vooral als de noniussen in mm zijn)...... :jajaja: :jajaja:



Geen verzekering...."ACT OF GOD"...maar normaal gaan ze dat niet verzekeren hier.... :neeneenee: :neeneenee:


bananacreek

#4793
Ze zijn nu met flink materieel (voor hier) de rivierbodem aan het schoonmaken en egaliseren (of zoiets).. :thumb:

Dit word waarschijnlijk door het energiebedrijf betaald zoals beloofd, anders kan men jaren moeten wachten voor actie...



Waar ze dit voor gebruiken weet ik niet, waarschijnlijk vol gieten met beton?............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Of gaan ze daar kippen houden............ :weetikniet: :weetikniet: :lachen:





bananacreek

Dat was vroeger lang niet zo breed (banica-river) zoals nu, en wat zal dat een enorm kabaal hebben gemaakt want er zijn (later te zien) boulders bij zo groot als een klein huis.......... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Nog steeds de weg hier.... :thumb: :thumb: :happy:
Veegwagens nog niet gearriveerd uit Marrokko ondaks de belofte............... :negatief: :negatief:




bananacreek

Einde weg eerste gedeelte.............. :jajaja:



Klein apparaat vergeleken met de omgeving........... :jajaja: :jajaja:
In het midden achterin de eerste stoom/zwavelspuiter.......... :lachen:

bananacreek

Nieuwe waterleidingen (PE-Pipes) en heel Valencia heeft een waterprobleem hoorde ik......





bananacreek

.



Deze "zeer oude surplus" CARTERPILLAR had het zeker niet gemakkelijk... :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

..


Einde van de weg deel II, en allen per voet kan je hier nog wel langs zolang het water laag staat.... :negatief: