Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#4760
Bij de onderstaande foto komt een klein verhaaltje......... :jajaja:



Ergens in 1996 zat ik aan dit tafeltje in de disco en gaf ik een ladiesdrink (P120) aan een waitress en daarbij bestelde ik twee porties patatten... :thumb: :thumb: :thumb:

Op een gegeven moment zaten we lekker te eten en komt daar een Blanke en begint van het bord van de waitress patatten mee te eten..... :negatief: :negatief: :negatief:

Dat was een Duitser en toen werden er herineringen door mij opgehaald hoe mijn vader uit Duitsland ontsnapte in 1943 in een aardappelenzak.......(volgens hem....kijk mij daar niet voor aan.... :neeneenee: :lachen: )

Ik ging toen wel even tekeer zoals ik toen was..... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Maar nu ben ik waarschijnlijk bekeerd.... :jajaja: :jajaja: misschien BORN AGAIN?.... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

#4761
Morgen maar weer verder met Palinpinon want ik heb er nu even geen zin in want dat zijn een hoop foto's en ik hoop dat de connection na luchtijd morgen wel werkt.... :weetikniet: :weetikniet:

Maar twee foto's van een gebouw dat door "kiezelstenen" werd aangevallen........

Op de dag na de storm SENDENG in december 2011...







Op 4 maart 2012


Kijk eens aan de rechterkant onder het gebouw waar de "knikkers" nog niet zijn verwijderd....... :lachen: :lachen:

bananacreek


bananacreek

#4763
HOI, MOET IK NOG LANG WACHTEN OP DIE SHAMPOO...????????????????


bananacreek

Ik vroeg de verkoper: "Can I take a picture for the forum please?"

Hij vroeg "Is it a catholic forum?"....... :weetikniet: :weetikniet:

Ik zei: "MAYBE"........... :jajaja: :jajaja: :lachen:


bananacreek

De eigenaars van dit lot in Motong groeien al vele jaren groenten hier en er staan nu een paar mooie apartementen achter...


bananacreek


bananacreek

Wij werken niet meer?................ :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Bleek dat de mayor aan de andere kant zat.....


bananacreek

#4768
Beware, I am a senior member of the ATIVAN GANG.............. :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek