Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Deze gabber zou voor zijn eigen veiligheid in jail zijn gezet.....gelul want rape is not bailable... :neeneenee: :neeneenee:



Wat een domme jongen voor de rest van zijn leven naar Muntinlupa (dat is een hel daar en ze vermoorden hem daar of al in de Provincial Jail hier voordat hij na een paar jaar schuldig wordt bevonden en naar Muntinlupa wordt gebracht)

Het meisje was toch in staat geweest om het nummer van de pedicap in haar gedachten te houden en de rest was eenvoudig om hem te arresteren...........je leven naar de kloten alleen maar om een vingerhoedje stijfsel. :negatief: :negatief: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:  :explotieren:  :ripba8:

Ik hoorde vanmiddag dat het zwart stond voor de police-jail en dat zijn collega pedicap drivers hem wilden ophangen........... :thumb: :thumb: :happy:



bananacreek

Lanzones komen weer maar deze zijn nog op P120/kg........


bananacreek

Dit zou wel iets voor mij zijn dacht ik........toen ik nog een kleine Klootzak was wilde ik altijd graag....busconducteur, voddenboer, of pompbediende worden............maar dat ging allemaal niet door en uiteindelijk werd er door de doctoren toch tot overeenstemming gekomen dat ik een geboren Klootzak was en dat er een rooskleurige toekomst voor mij open stond als wanneer ik naar de  :smiley-philippines: zou verhuizen............ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:




bananacreek


bananacreek

Dat oude mens kon haar ogen NIET van de drama op tv afhouden.... :lachen: :lachen:


bananacreek

Misschien een leuk beeld voor in het Forumhoofdkantoor..... :happy: :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek