Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

#4721
.





Een stofzuigerslang?
Nee, een duizendpoot (zonder schoenen) maar zo ongeveer zo dik als een stofzuigerslang........... :thumb: :happy:

http://www.godumaguete.com/sibulan-negros-oriental.html

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ben vanmorgen weer naar Palinpinon geweest en heb ongeveer 140 foto's gemaakt en een video clip.



Eerst wat gewone dagelijkse rotzooi en de  video-clip en dan dinsdag de Palinpinon foto's.... :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Altijd bezig de Noreco, maar toch wel veel en veel minder brown-outs dan de jaren '80-'90 toen je wel 12 keer per dag brouwn-outs had hier, en dat waren de short brownouts met hetzelfde aantal surges & spikes die de equipment naar de Filistijnen hielp, want toen had je maar weinig "surge-protectors" and "power-on delays"  :negatief: :negatief:


bananacreek

Ok, had veel te doen vandaag waaronder zandzakken vullen voor de volgende storm............ :jajaja: :jajaja:





Toen ik thuis kwam zei ik tegen mijn body-guard/security guard TAMPO:


We hebben al weken plannen om weer in Palinpinon te gaan kijken maar het is altijd weer : NEXT TIME  NA LANG.. :negatief: :negatief:

Laten we het nu doen........ok zei TAMPO maar ik moet eerst even naar het toilet om de grote boodchap te doen.. :happy: :happy:

De Stoute schoenen aangetrokken..)maat 11)... :jajaja:
................en  :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

bananacreek

#4729
Vandaag alleen de clip:
Waar gaat het om?
Ik heb al een clip van deze lokatie geplaats wat maanden geleden, maar het verschil is nu dat er wanwege de aardbeving wat cracks bijgekomen zijn die behoorlijk leven maken vanwege een behoorlijke druk die daaronder zit en reken maar dat het gebied daar ( drie km van de Geothermal Power plant) kookt..... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]nZw-5hZWj2s [/yt]

Ja, dat stinkt erg vanwege de zwavel en fosfor dampen................. :jajaja: :lachen:



Dinsdag meer neem ik aan en de foto's met commentaar voorzien eventueel.... :atyourservice: