Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

                                                 

DEZE MEID IS VOOR MIJ, AFBLIJVEN...IK ZAG HAAR HET EERST........... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek

Deze "machine" maakt (CRUSHING) ijs voor de "goedkopere en envoudige Halo'Halo's in the public market............ :applaus: :applaus: :lachen: :jajaja:






bananacreek

Nieuwe aanvoer van CHARCOAL in de Public Market..... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

@P10/plastic bag




bananacreek

#4664
 :ikkeniebegrijp: :jajaja: :jajaja:
.



OK, dat wordt weer geld verdienen voor de AOW-Klootzak........... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :atyourservice:


yepyep

Citaat van: bananacreek op donderdag  1 maart 2012, 13:13:57
Miriam is voor niemand bang..... :neeneenee: :neeneenee:

Op een keer was ze Immigration Commissioner..... maar niet voor lang want ze maakte schoon schip betreffende corruption en werd snel vervangen........... :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja:



De beruchte condo van meneer Corona bevindt zich blijkbaar in het gebouw waar ik zelf woon.

Ik kende heel de kerel eigenlijk niet, totdat hij in het nieuws kwam.


bananacreek

The BANANABOAT has arrived...... :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :jajaja:



[yt=640,505]DiNOZxDMxMY [/yt]

[yt=640,505]ttEpUmzqCMI [/yt]

[yt=640,505]lZMtkdmD93M [/yt]

Budgie

Citaat van: bananacreek op donderdag  1 maart 2012, 13:21:47
Dit is in  :nederlandsevlag:... :belgiesmiley:  Chinese Kool ?..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Inderdaad noemen wij die geel groene Chinese kool en die witte zijn eieren
Getting older beats the alternative -dying young

josv

Citaat van: Kano op donderdag  1 maart 2012, 10:25:11
Goeie vraag Jos. Wellicht omdat er al naar Mars smakende candybars zijn?

Zou een reden kunnen zijn maar gezien de tientallen strekkende meters van allemaal hetzelfde ( wc-papier, zakjes snoep, noedels, olie etc.etc. ) zou dat vreemd zijn............ We wachten op het verslag van Creek  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op vrijdag  2 maart 2012, 07:51:21
Citaat van: Kano op donderdag  1 maart 2012, 10:25:11
Goeie vraag Jos. Wellicht omdat er al naar Mars smakende candybars zijn?

Zou een reden kunnen zijn maar gezien de tientallen strekkende meters van allemaal hetzelfde ( wc-papier, zakjes snoep, noedels, olie etc.etc. ) zou dat vreemd zijn............ We wachten op het verslag van Creek  :biggrinn:

Wacht even een anderhalf uur want ik ben nu misselijk van al die marsen die ik vanmiddag op heb zitten vreten met mijn bodyguard Tampo.................. :jajaja: :jajaja:

Tampo heeft zich ook ziek gevreten en zit nu met diarrhea oftwel LBM..... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :negatief: