Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Citaat van: Amice op zaterdag 25 februari 2012, 21:24:22
Ik ken zowel slavinken als blinde vinken. Maar weet enkel dat de blindevink meer rood van kleur was.

Volgens mij wordt er een ander soort bacon voor gebruikt of zo.  :weetikniet:

In Nederland maakt men de gewone blinde vinken met ontbijtspek inhoud gemengd gehakt en die roden van Amice zijn blinde vinken gerold in rookvlees en inhoud rundergehakt.
Hier kennen wij ze niet van hesp of gerookte ham maar ja wij zijn ook zuinige Hollanders Voor zoiets gewoons gebruik je geen luxe vleeswaren De inhoud is normaal gesproken ook van wat vet gehakt.
Een mooi verpakt stukje afvalvlees dus.
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

#4611
                                        



DO NOT DISTURB,............ ON DUTY....... :jajaja: :jajaja: :jajaja:



Vroeger en ook nu op de  :smiley-philippines: worden (niet altijd) slapende segurity guards hier regelmatig van hun wapen beroofd en sommigen werden met hun eigen wapen doodgeschoten, maar komt nu minder voor omdat er mer illegale wapens voorhanden zijn..... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Men noemt dat hier:  'agaw armas'



Maar deze draagt zelfs geen wapen  ...en heeft het misschien daarom verstopt...... :lachen: :lachen: :jajaja:



bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dat wisten we ook al jaren, trouwens Dumaguete cirty, Bacong, Valencia, Sibulan en Dawin en meer dat ligt allemaal op een vulkanisch "actief" gebied en het is alleen een kwestie van tijd voordat we hier worden gebarbecued..... :jajaja: :jajaja:



Mt. Talinis en hier komen ook giftige zwaveldampen naar boven............ :jajaja:





bananacreek


bananacreek

#4618
Volgende week ga ik naar de biechtstoel............. :jajaja: :jajaja: voordat het te laat is.... :jajaja: :jajaja:



Hier wat oude ingewijde muziek om op stemming te komen..... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]RVEdYYMlOJ4 [/yt]


WAT EEN PRACHTIGE GEZICHTS UITDRUKKINGEN .......................WAARSCHIJNLIJK VINDEN ZE HET VERSCHRIKKELIJK OM DIT TE SPELEN....... :lachen: :lachen: :lachen:

SIR MICK JAGGER IS ééN  VAN DE GROOTSTE ARTIESTEN OOIT EN DOET HET NOG EN IK DENK DAT HIJ OUDER IS DAN DE KLOOTZAK.....1943...DUS NU ONGEVEER 68 JAAR.... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mick_Jagger

Dit is de 2007 uitvoering, iets sneller maar ook leuk... :jajaja:

[yt=640,505]vLU8C9WeIH8 [/yt]

bananacreek

#4619
Hier droom ik van als zijnde een Rolling Stones Fan............... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :lachen:

LADIES EN GENTLEMEN WE PROUDLY PRESENT THE ROLLING STONES @ THE WHY NOT DISCO ON MONDAY NIGHT FEBRUARY 27 2012 FEATURING Dj " THE KLOOTZAK"............ :thumb: :thumb: :thumb:



[yt=640,505]6NNUYKgdCxM [/yt]