Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dit is natuurlijk geen grapje.

Een Engelsman hier die niet meer kan lopen zoekt naar een wheel-chair en zou dat tot nu toe nog niet kunnen vinden.
Dus ga ik voorstellen om en maar eentje te laten maken zoals deze..



Deze vrouw heeft één been en een arm als aandrijving en het been kan ook dienst doen als voetrem...

Maximum snelheid ongeveer 500m/uur.............

Toch spijtig voor zo'n vrouwtje maar het is geen bedelaar want dit is voor het eerst dat ik haar rond zie rijden..

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 22 februari 2012, 13:07:06
Citaat van: Kano op woensdag 22 februari 2012, 00:19:37
Creek, die dure timer van P 1455 bevat een schakelaar van aircon naar fan. Handig als je niet de hele nacht de aircon wilt laten draaien.

Ok, dank u en ik ga dat ding opnieuw bekijken...... :jajaja: :jajaja:

Wel, ik heb geen aircon...dat kan ik als AOW'er niet betalen..... :neeneenee: :neeneenee: :negatief: :negatief:

Ik zie toch geen schakelaar zitten op het apparaat:........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Duracell, normaal de duurdere batteries hier en waren vroeger moeilijk te krijgen, maar dan toch iets goedkoper als de Energizer batteries.... :jajaja:








bananacreek


bananacreek

MISS PIGGY IS READY TO GO TO THE DENTIST.............. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:



MAAR DE EIGENAAR IS IN EEN SLECHTE BUI ZO TE ZIEN... :negatief: :negatief:

bananacreek


bananacreek

De 100.000 komt snel nabij en hier komt ook schot in en de aircon-balkonnetjes zijn handige springplaatsen.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

13mm dikke startkabels @ P499...Lee Plaza... :thumb:

Ook Nedelands opschrift.... :thumb: :happy: