Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De LTO in Dumaguete city heeft sedert een maand of twee een nieuw rijbewijs kantoor geopend en dan hoef je niet meer naar de "main" LTO want daar word je bezeten als je pech hebt.

Locatie is op de eerste verdieping (aan het einde naar buiten en dan aan de linkerkant).Daarnaast is ook een "drugstestingcenter" :thumb:






bananacreek

Laatse groene thee??????????????? :negatief: :negatief:

Om een superklootzak te blijven drink ik veel groene thee, namelijk LIPT*N GREEN TEA
Maar is bijna niet meer te krijgen (NO STOCK SIR)
Dat was als goedkoopste in Lee Plaza en Fortune mart @ P256 per doos (50 sachets)
Alleen maar nog een paar dozen in Cangs voor P305 en ook in Robinsons voor een echte P322 per doos :negatief:

Toen reed ik toevallig langs "Hyper Mart" en dacht, ja dat is wel een zuster-winkel van Lee Plaza, maar je weet nooit... :weetikniet: :weetikniet:

Toevallig hadden ze daar nog 12 dozen voor P256 per stuk en ik heb gelijk de hele boel gekocht (hamsteren noemen ze dat in het Nederlands?). Tel uit je winst... KURIPOT zegt u ?????????  :ikkeniebegrijp: Nee, gewoon proberen een voordeeltje te trekken zolang het nog kan :jajaja:


Deze is ook goed voor P 21 per stuk


Gedeelte van Hypermart, mooi grote hal met veel spulletjes :thumb:





TV Gids is er ook nog niet :negatief: :rennen:














bananacreek

Hier is een zaak met de naam POLARIS, meer een speciaalzaak betreffende electrical, aircon, en dergelijke producten, leuke zaak, redelijke prijzen:

Oh.... hoor ik u daar zeggen, dat spul hebben we ook in Belgie en Nederland :floet:
Ja, correct en waarschijnlijk nog veel meer, maar het gaat er hierom wat we in de provincie hebben hier in Dumaguete.
Is op Silliman extension te vinden:































Roland

zaak ziet er in ieder geval mooi en schoon uit.......dat wil ook al heel wat zeggen daar dan heeft de eigenaar er in ieder geval hart voor!
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 februari 2011, 16:52:16
Citaat van: boldy op zaterdag  5 februari 2011, 16:50:34
ik ben je weer zeer dankbaar voor de prachtige foto's mister kloot  :thumb: , de bloemen zijn prachtig evenals de waterval mooi hoor



Ok, dank U :atyourservice:

Ben dan toch blij dat u mijn ex niet gekozen heeft   :lachen: :lachen: :lachen: :applaus: :thumb: :hoedjeaf:   :floet:
met alle respekt maar dit begrijp ik niet helemaal , :ikkeniebegrijp: hehe.

heb je geen foto van je ex creek. :lachen: hoe die streep er nu weer door komt :weetikniet:

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Roland

Jens die foto staat een paar posts terug in de rechtszaal. Ik snap wel dat hij die niet graag als favoriet wil zien. Ik hoop voor u mister Klootzak ( als ik u zo mag noemen...u bent ouder dan mij  :happy2: ) dat het hele verhaal geen 10 jaar meer gaat duren en dat er een rustig leven mag aanbreken zonder rechtszaken!
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

klootzakken (voorheen Jens)

bedankt voor de tip roland, he dat ik deze post over het hoofd heb gezien .[ouderdom] hehe, maar goed het is mij nu duidelijk.

ik kan er natuurlijk niet binnen in kijken maar je ex ziet er toch nog wel redelijk uit creek, ik heb ze wel eens anders gezien daaro [ten minste voor haar leeftijd] maar goed wat moet je met zo,n ouwe gehakbal als er genoeg jong grut op de markt is , vot met de pruttel haha .

je zult ongetwijfelt ook een mooie tijd met haar gehad hebben?.

hou hem in de lucht creek  :lachen:

jens.......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: jens op maandag  7 februari 2011, 19:42:08
bedankt voor de tip roland, he dat ik deze post over het hoofd heb gezien .[ouderdom] hehe, maar goed het is mij nu duidelijk.

ik kan er natuurlijk niet binnen in kijken maar je ex ziet er toch nog wel redelijk uit creek, ik heb ze wel eens anders gezien daaro [ten minste voor haar leeftijd] maar goed wat moet je met zo,n ouwe gehakbal als er genoeg jong grut op de markt is , vot met de pruttel haha .

je zult ongetwijfelt ook een mooie tijd met haar gehad hebben?.

hou hem in de lucht creek  :lachen:

jens.......

@Roland  & Jens: Dank voor de reactie.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:
Kijk ik zit nu een één van de twee huizen en die twee huizen zijn conjugal verklaard door de rechtbank.
Ik zit hier goed en probeer het zolang mogelijk te rekken omdat zij (de ex) hoopte dat ik zo snel mogelijk de "pijp" uit zou gaan om daarbij de hele zaak op te kunnen "eisen". Het was een beetje sarcastisch bedoeld betreffende het niet "kiezen" van haar, maar toch meende ik het.

Verschillende personen hebben in het verleden geprobeerd om te bemiddelen om daarbij alleen maar alle "JoW-JoW-Jo" van haar te moeten aanhoren en daardoor de vlucht namen. "Voor haar leeftijd ziet ze er nog redelijk uit", inderdaad dat is waar.
Bottomline is dat ik in het verleden geprobeerd heb om de verschillen in de minne op te lossen maar dat lukte gewoon niet. Mijn dood zou haar alleen maar gelukkig maken en vandaar dat ik leef VOOR HAAR. Ik probeer haar te overleven door te proberen zo gezond mogelijk te leven. :ikkeniebegrijp:











bananacreek

vervolg GARBAGE.....Nu heb ik iets verder de "belastingaangifte" van een buurvrouw gevonden en dat is een doctor. :denk:
Gelijk de aangifte bij de hoop huisvuil gelegen en nieuwe foto's gemaakt en morgen naar de CENRO, reslutaat zult u even moeten afwachten  :weetikniet:





bananacreek

Wisselgeld??????????

Ik kocht vanmiddag brood en betaalde met een biljet van P 20. Prijs was P 17,50.
Toen kreeg ik  2 peso stukken en een MAX in handen gedrukt  :denk: :ikkeniebegrijp:
Ik zei tegen de kassier: "What's this?  Het meisje vertelde me met verleidelijke ogen: " This is your change sir"
De Klootzak zei: " I don't accept candy's as change, so I would like you to change it to money as issued by the Central bank of the Philippines"
Toen besloot ze om de kassa open te doen en haalde er twee 25 centavo munten uit en gaf die aan nij en nam de MAX weer in beslag en deed dat IN DE KASSA  :negatief:
Ik zei: " Die MAX daar reken je 50 centavo voor?????????????" " En ze knikte resoluut met haar hoofd. :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Toen was ik weg  :benweg: :explotieren:


In het verleden flikten ze hetzelfde in verschillende andere winkels toen de 10 en 5 centavo stukken schaars waren, en toen gaven ze twee "Marschallows" ( weet niet meer wat dat in Nederlands is...schuimpjes   :denk: nee, die heb ik  al 33 jaar lang niet gegeten...wat dan??????)


Kijken wat de andere kassa morgen doet ?  :weetikniet: :lachen: Only in the Philippines, NO STOCK SIR !  :negatief: