Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#4490
 :smiley-philippines: ARMADA..?.............. :lachen:

Nee, de lokale visservloot (gedeelte) in San Miguel, Bacong....die vissen ten zuid-oosten van Mindanao.. :jajaja:

Die mochten normaal gesproken daar niet meer parkeren, maar ze zijn nu toch terug...corrupte barangay-chairman?... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Ik ken de bouwer want die bouwt ook zeevaardige zeiljachten in Tambobo... :jajaja:

Duur of niet duur......ik heb weinig verstand van dat soort schepen.............


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Zakkende foundation van een boothuis van een duitser in Bacong en misschie n ietsje geholpen door de aarbeving ..?

Zeer slecht gebouwd.... :negatief: :negatief:






boomerang

Een tevreden Bananacreek met zijn gewenste 'Ruyter's Anijsblokjes'

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#4499
Weer problemen met dat GLOBE DSL internet, kan Google PICASA niet openen  en ook met Youtube en andere video grote problemen, en het is net of ik de enige ben die problemen hjeeft en als je het aan anderen vraagt, dan zegt men MAYBE of ja maar ik geloof het niet tot ik het zie........... :negatief: :negatief:

171 of 173 of 02- 7301000 bellen dan begint de ellende pas....yes sir maybe you have a virus in your computers, please format your drives....nee mijn computers zijn goed...het is GLOBE en niets anders... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: