Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

DAT IS DAN WAARSCHIJNLIJK EEN SCHIP MET EEN PLASTIC DOORKIJK-BODEM ZOALS ZE DAT OOK IN DE BAHAMAS GEBRUIKTEN...... :weetikniet:




bananacreek

Even vergeten


Op de dag van de aardbeving was het de city-mayor Sagbarbarria die zelf in een "dienstauto" over de microfoon zat te gillen: (ZOALS IK DAT VANDAAG HOORDE)..... :lachen: :lachen:

" LEAVE THE CITY, THERE IS A BIG TSJUNAMI UNDERWAY TO DUMAGUETE CITY, FIND HIGHER GROUNDS TO STAY".................... :lachen: :lachen:



Als gevolg van het "loos" alarm... :jajaja: :jajaja:



MORE FUN IN THE PHILIPPINES............... :lachen: :jajaja:


Amice

CitaatOk, terug naar de geheime pan....toch geen grilpan....

Ziet er goed uit :thumb:
Ik zal eens kijken of ze hier ook die aanbieding hebben of wat die pan anders hier kost. :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Budgie

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 februari 2012, 14:30:54

Meestal zie ik dat ongedierte in het geheel op iemands bord leggen....?... :lachen:...en dan zie ik ze die dingen ter plaatse in stukken scheuren... :weetikniet: :weetikniet:



Ongedierte? Hoezo? Sorry Creek er zit nu iemand naast mij waar het kwijl bijna uit de mond loopt
Het is gewoon erg lekker als je er van houd zoals jij van havermout Ik moet er niet aan denken die rommel (havermout)te moeten eten Vond het als kind al niet te eten
Getting older beats the alternative -dying young

Mawibata

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 februari 2012, 15:01:24
DAT IS DAN WAARSCHIJNLIJK EEN SCHIP MET EEN PLASTIC DOORKIJK-BODEM ZOALS ZE DAT OOK IN DE BAHAMAS GEBRUIKTEN...... :weetikniet:


 [expando]https://lh4.googleusercontent.com/-VfayIvnddoI/TzunUia6DAI/AAAAAAAANlc/mw6ACTGxlxo/s800/P1070884.jpg
[/expando]


Ook in Boracay hebben zo'n bootjes met doorkijk-bodem   :jajaja:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

Gisteren................... :negatief: :negatief:


Vanmorgen.... :thumb: :thumb:


Ok, we are in business...... :happy: :happy:

Maar kijk naar die easy-ride aan de rechterkant.....................



Die haalde het net niet en zoekt nu naar mensen om hem omhoog te duwen.... :lachen: :lachen:

Velen  :smiley-philippines: rijden tot de laatste druppel en dan tanken ze weer 100 peso of zoiets.... :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek

@Gosternokke: DEZE FLINKE JONGEN HAD U MISSCHIEN IN DIE RIVIER TEGEN KUNNEN KOPMEN TERWIJL U HIER WAS, MAAR IK WEET NIET OF DIT IN DEZELFDE PLAATS WAS?

DIT WAS IN BARANGAY RIO-TUBA IN BATARAZA....



Waarschijnlijk de broer van LOLONG.... :thumb: :thumb:





http://www.buzzfeed.com/gavon/lolong-the-monster-crocodile-of-the-philippines

bananacreek


bananacreek