Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#4410
Citaat van: Tinulang_Manok op zondag 12 februari 2012, 14:06:04
AA-13....


Hij reed tenminste nog zelf...... :thumb:

En toen hij uitstapte zei hij met een goede glimlach tegen de man aan de linkerkant (met de hoed in de hand):
" MIJN BESTE MAN, U BENT VANMORGEN VERGETEN UW PYAMABROEK UIT TE TREKKEN OF UW LANGE ONDERBROEK MOET EEN MAATJE KLEINER?" ..............
.... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb:




bananacreek

DRINGEND MAAR EERLIJK ADVIES VERZOCHT... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

DE PAN HIERONDER MET DIE "SCHUBBEN" OP DE BODEM...KAN JE DAAR GEWOON EIEREN IN BAKKEN OF NIET... :ikkeniebegrijp:

WAAR DIENEN DIE " SCHUBBEN" VOOR.......? IK HEB GEEN ENKEL VERSTAND VAN KOKEN EN PANNEN..... :weetikniet:

KOPEN OF NIET KOPEN...?




bananacreek


bananacreek

Dit is een blanke die waarschijnlijk voor het eerst op een motor reed of hij was stomdronken om 10.30 uur en die slingerdse als een Hoela-Hoep.... :jajaja: :lachen: :lachen:




bananacreek


bananacreek

Drie dagen geleden:


Gisteren: Vlaggetjesdag...... :applaus: :applaus: :lachen:


Vandaag: Nog steeds een "Vlaggetjesdag"....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Teveel benzinestations...... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Deze opende een maand of zes geleden @ crossing Taclobo-Batinquel op een driesprong en heeft het altijd druk omdat het op een strategische lokatie is gebouwd...... :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek

Wow...take it easy bossing....I am only taking a picture...... :confused2: :confused2: :confused2:

Af....ga liggen ...koest....koest... :lachen: :lachen:

bananacreek

Op deze plaats was er in de jaren '70-'80 een benzinestation en nu gaan ze er weer eentje bouwen, als dat mag met dat gebouw op de achtergrond....? Waarschijnlijk wel want andere benzinestations staan ook naast hotels enz... :jajaja:

Crossing PNB-Silliman Ave.

Kano

Creek die schubben in het pannetje is ook anti aanbak, zoals de teflon laag . Kijk voor info over pannen eens hier http://www.kieskeurig.nl/pan/informatie
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn