Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nieuw van PhilHealth, maar ik zie er niet veel in .........moet het nog bekijken en heb het nog zelf niet aangevraagd...


bananacreek

Duur spul  ("MY TOFU" ) vergeleken met P12 in de public market... :jajaja: :jajaja:





bananacreek


bananacreek

Ok, de volgende zijn een aantal foto's van producten.... :jajaja:

U zegt misschien: " Wel Kloot wat wil je ons daarmee laten zien?, we hebben dat hier in Nederland, Belgie, Manila, Cebu en Davao ook"..... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Ok, maar ik wil alleen  hierbij naar voren brengen dat we vroeger altijd naar Cebu city moesten om bepaalde artikelen te kunnen kopen...maar nu is er veel te koop in Dumaguete city en dat is allemaal begonnen in de begin jaren '90 toen Lee Plazaa in Dumaguete city opende..... :thumb: :thumb:



Toen begon  de competitie eidelijk een beetje........ :jajaja:
Lee Plaza en Hypermart zijn van dezelfde eigenaar Mr. Lee (uit Bacolod)

Dat is een koopje en goed merk uit Japan..(sunnex)..volgende week kopen....out of stock sir???








bananacreek


bananacreek


bananacreek

Garlic moest een aantal jaren geleden uit Taiwan worden gesmokkeld...en was toen zeer duur.. :jajaja: :jajaja: :lachen:


bananacreek


bananacreek

Hier werken een hoop mooie meiskes met mooie strakke blauwe broeken en ik wilde er eentje vanachter nemen (een foto.... :lachen:) maar ik was te verlegen.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:


Leuke tassen @ P168...gelijk eentje meenemen.... :thumb: :thumb: :happy:

bananacreek

Goederen verzamelpunt voor de aardbeving victims @ Perdices Coliseum





Andere goederen zijn per schip/helicopters afgeleverd vanwege de problemen met de wegen boven Ayungon.