Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

OK MART Perdices street en die zaak is daar al sedert de jaren '70 met een hoop stof voor broeken enz.... :thumb: :thumb:




bananacreek

#4363
Pulic schools waren vorige week in Oriental Negros gesloten vanwege de "aftershocks" ( hier in Dumaguete city voelde je daar zeer weinig van na dag twee volgend op de eerste tremor).......

Na dag twee waren de "private" schools zoals Silliman weer open..... :thumb:



Als ik president van de  :smiley-philippines: was geweest ( misschien op een keer.... :atyourservice: :thumb: :thumb: :happy:) dan had ik het volgende opgedragen aan het hoofd van de DEPED (Department of Eduvcation):

Ok, we huren een aantal bussen in en alle bussen die toebehoren aan een regerings instantie zoals de DPWH om 06.00 verzamelen @ Quezon Park.... :jajaja:



Nee het meisje achter de bus had ik het eerst gezien en die is voor MIJ.... :jajaja: :jajaja:

Alle male public teachers melden zich om 06.15 @ Quezon park........... :jajaja: :jajaja:


ACHTUNG....SOFORT EINSTEIGEN..... UND FORTBRINGEN...............NACH....TAYASAN....UND ARBEITEN.... :jajaja: :jajaja: :jajaja:






DEGENEN DIE ZICH niet OP TIJD AANMELDEN KRIJGEN VOOR TWEE WEKEN GEEN SALARIS....... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek


bananacreek

HIER IS NOG ASTBEST EN OOK EEN GEDEELTE VAN HET DAK VAN DE DISCO IS NOG ASTBEST ... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

De iets betere verzekeringsmaatschappij...?



MAAR DAT IS NIET DEZELFDE MAATSCHAPPIJ ALS PRUDENTIALIFE WELKE NIET MEER UIT KAN BETALEN SINDS VORIGE WEEK....ANOTHER ONE BITES THE DUST.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Fototentoonstelling in Robinsons ten bate van storm SENDENG victims... :thumb: