Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Kreeg zojuist een email van een Britse vriend van mij die hier op vakantie is en hij vroeg mij waar dit artikel te verkrijgen is, maar ik heb het hier nog niet gezien en vertelde hem dat hij het makkelijker hier kan laten maken want dat ziet er eenvoudig uit voor huis-tuin-en keukengebruik (deegmixer?)

Probleem zal zijn de kleur van zijn neus......betreffende de prijs.... :lachen: :lachen:



Maar zo'n ding gebruik je niet elke dag neem ik aan..........
Hij wilde het gebruiken voor het plaatsen van "fence-palen"............. :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Grass laten "knippen" want het was veel en veel te lang omdat de vorige "knipper" verstek liet gaan omdat hij een "fly-by-night" businessman was...... :lachen: :lachen: :jajaja:

Dus moet het weer gedaan worden een maand van nu.
Ik betaal P600 normaal voor ongeveer 600 vierkante meter grasoppervlakte maa deze keer gaf ik P700 omdat het zo hoog stond en dan is dat moeilijk (goed) te doen met die nylon draad cutter.
De cutter die met stalen bladen komen kunnen zwaarder werk doen maar zijn gevaarlijker en iets duurder en sommige modellen kunnen beide verwisselen.

Dit is een Makita 4-stroke @ P16000............ :thumb:
Maakt veel minder lawaai als de 2- stroke maar je moet niet omhoog gaan werken want dan krijg je problemen met het olie-pijl.




bananacreek

Klaar maar niet mooi egaal en volgende maand beter hoop ik..... :jajaja: :jajaja: :weetikniet:



Gratis lunch voor de buren............. :happy: :happy:


bananacreek

Hieronder foto's zoals overgenomen uit de Negros Chronicle krant en een klein commentaal van iemand.... :hoedjeaf:






bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Beloftes....beloftes...beloftes.....en voor de vele miljoenen dat ze nu betonwegen zijn aan het leggen tussen Bais en Dumaguete?  Weer opbreken en vervangen met Asphalt.....?  :lachen: :lachen: :lachen:

IT'S ONLY MORE FUN IN THE PHILIPPINES......? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: