Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vervolg winch Jeep van een paar pagina's terug







Hoi, heb je de accu losgekoppeld????? :weetikniet:



bananacreek


bananacreek

Sigaretten voor mijn broer in Nederland, als je dat per rim per post aangetekend opstuurd is het nog goedkoper als in Nederland kopen.
Stuur je er twee of drie tegelijk op dan worden die in Nederland in beslag genomen en niet vernietigd maar door de ellendelingen zelf opgerookt  :negatief:


Nogmaals voor de painting


Lokaal gemaakte "SAKBAYAN" met volkswagen 1300 motor. wel leuke dingen. Deze was toen te koop voor P 28 T


Dit zijn de Toyota's surplus in Cebu city



bananacreek

Nu rustig, maar owee als het flink geregend heeft  :jajaja:


Palinpinon Valencia op weg naar de Geothermal Power Plant. Zeer "vulkanisch" gebied.












Giftige Zwavelhoudende stoom
























[/img]

bananacreek


bananacreek

Bij Lake Balinsasayo, Sibulan






Hier zie je een heel andere vegetatie als een paar km verderop


Twin lakes, kraters van een "slapende" :weetikniet: :denk: vulkaan, 94 meters diep. Een Filipijn betaalt P10, maar een blanke betaalt P 100 :negatief: :explotieren:


















Gedeelte van het pad naar het tweede meer








Een reuze duizendpoot??? Onscherpe foto want hij was een snelle jongen... :benweg:


































boldy

ik ben je weer zeer dankbaar voor de prachtige foto's mister kloot  :thumb: , de bloemen zijn prachtig evenals de waterval mooi hoor
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

#437
Citaat van: boldy op zaterdag  5 februari 2011, 16:50:34
ik ben je weer zeer dankbaar voor de prachtige foto's mister kloot  :thumb: , de bloemen zijn prachtig evenals de waterval mooi hoor



Ok, dank U :atyourservice:

Ben dan toch blij dat u mijn ex niet gekozen heeft  :lachen: :lachen: :lachen: :applaus: :thumb: :hoedjeaf:   :floet:

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek