Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

#4291
De meeste van de bruggen zijn kapot en men was amper op gang om de schade te herstellen van de 17 december storm........ :negatief: :negatief:


Tussen San Jose en Sibulan ongeveer 8 km ten noorden van Dumaguete city....gloednieuwe betonweg (bepaalde gedeeltes)... :jajaja: :jajaja:



bananacreek

Dit stelt natuurlijk weinig voor maar het hoort erbij.... :jajaja:

..



bananacreek

Public market Tanjay city...





Let wel dat dit de eerste keer in de geschiedenis is dat er op Oriental Negros (nabij Tayasan en niet Guihulngnan zoals ik gisteren vermelde) een tremor met een epicenter is en men heeft nu bepaald dat er een nieuwe "faultline" onder Oriental Negros ligt........ :negatief: :negatief:

bananacreek

Kijk nu voel ik een lichter beweging terwijl ik dit type op een lege maag......en wanneer komt er een zwaardere zoals gisteren om 19.43 uur in de disco?...... :weetikniet: :weetikniet:

De meeste 1050+ aftershocks werden nabij het epicenter in Tayasan en Guihulngan gevoeld (of op de seismograaf gemeten) en dat kan nog een week of zo doorgaan.

Zit ik ergens fout met mijn beweringen tik me dan maar op de vingers..... :hoedjeaf:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Tussen San Jose en Sibulan....sommige gedeeltes zijn nog asphalt (oud)




De meeste hollow-blocks hier knijp je tussen de vingers kapot..... :negatief: :negatief:

bananacreek


bananacreek

De grote hoofdpijn gaat straks de RED-TAPE...en de graft & corruptie worden....en Jan met de Pet verliest weer............ :negatief: :negatief:

Verzekeringen betalen dit normaal niet en dit wordt in de Polis een: "ACT OF GOD" genoemd.......... :negatief: :negatief: