Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op zondag 22 januari 2012, 11:36:55
leuk spul hoor die graders  :jajaja:
ja zeker is dat mooi spul, maar een  grader is 1 van de moeilijkste machines om te bedienen op de bouw, zijn er niet veel die met zo,n ding overweg kunnen.grader ook wel een wegen schaaf genoemd.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

..

We zijn onderweg naar Davao om de potholes te bewerken...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:

Phille

Citaat van: Herbie op zondag 22 januari 2012, 10:27:42
Citaat van: boldy op zondag 22 januari 2012, 08:21:25
Citaat van: bananacreek op zondag 22 januari 2012, 07:30:14
Asfhalteren......?????....... :jajaja: :jajaja: :jajaja:



Resultaat.................... :lachen: :lachen: :lachen:



daar zullen ze tog wel met een wals overheen gaan neem ik aan .  het is trouwens wel een grove emulsie dat gebruiken ze hier voor de onderlaag  de toplaag is altijd fijner

Dat denk jij maar boldy, in België zijn ze daar zeer goed in in putten vullen. Al een verschil gezien tussen de  :nederlandsevlag: wegen en de  :belgiesmiley: wij belgen zouden beter eens les komen nemen bij jullie.

Daarom dat ze nu het licht uitdoen dan zie je ze niet meer en probleem dus opgelost  :floet:  :lachen: :lachen: :lachen:

bananacreek

Voor degenen die hier nog niet geweest zijn: HEERLIJK ZOET IS DE JACKFRUIT HIER MET VEEL VITAMINES EN MINERALEN EN KOST ONGEVEER â,¬ 1,25/KG.................










Herbie

Ja heel lekker ik vind dat het smaakt naar banaan. Maar je hebt nog een andere die er goed op gelijk, en stinkt lik de pest. Naam komt me nu zo maar niet binnen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

#4135
Citaat van: Herbie op dinsdag 24 januari 2012, 13:28:44
Ja heel lekker ik vind dat het smaakt naar banaan. Maar je hebt nog een andere die er goed op gelijk, en stinkt lik de pest. Naam komt me nu zo maar niet binnen.


Dat is de DURIAN fruit en dat mag je niet meebrengen (vroeger) (vers) naar Singapore............ :neeneenee:






Herbie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 24 januari 2012, 13:30:45
Citaat van: Herbie op dinsdag 24 januari 2012, 13:28:44
Ja heel lekker ik vind dat het smaakt naar banaan. Maar je hebt nog een andere die er goed op gelijk, en stinkt lik de pest. Naam komt me nu zo maar niet binnen.


Dat is de DURIAN fruit en dat mag je niet meebrengen (vroeger) (vers) naar Singapore............ :neeneenee:

Ja inderdaad dat is de naam, stinkt enorm maar de zaden zijn wel heel mooi zoals de jackfruit, zien er uit lik stenen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

#4137
Nog eentje voor onderweg............ :thumb:

Hier is hier in Dumaguete een groot schandaal geweest een aantal jaren geleden want toen werden surplus "heavy equipment" vehicles gekocht als zijnde NIEUW............en later kwamen ze erachter dat het gewoon overgespoten surplus uit Cebu city of Manila bleek te zijn...... :jajaja: :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:


bananacreek

WALKING THE DOG Part 2............... :lachen: :lachen:

Mechelse Herder......?... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek