Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 21 januari 2012, 12:22:51
Citaat van: Kano op vrijdag 20 januari 2012, 15:26:12
Nog meer huishoudsters???  :lachen:  :floet:

Nee, alleen even iets rechtzetten............. :jajaja: :jajaja: :lachen:

Mmm Iets recht zetten, met de nieuwe huishousters, een proef afnemen  :weetikniet:  :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

#4103
Even van de de snellen, want ga weer in de disco werken morgenavond........ :happy: :happy:

Gisteravond was ik daar en ook JOHN BAILEY zo gek als normaal:



[yt=640,505]XmnqNtVIKZg [/yt]

Toen haalde ik een streek uit (echte Klootzakken streek)..... :negatief: :negatief: :happy:

Ik opende mijn gsm en liep naar buiten waar de security guard staan en deed net of ik iemand belde en zei met een wat luide stem (zodat het goed hoorden)........ :lachen:

"Ok, John Bailey is inside now en later on he will go home to his house in West-Balabag in Valencia in a pedicap so follow him and get him when he arrives at home, but don't kill hem, just beat him up for about 15 min"
"What, the money?"
"Of course I will pay you the 2500 pesos as promised, don't worry bossing".....

Daarna liep ik naar binnen, maar kon zien dat ik "beet" had gehad want de guards raakten wat in paniek en liepen gelijk naar John............ :thumb: :thumb: :thumb:

Om ongeveer 01.00 pakte John zijn tas (daar zou een speelgoed pistool inzitten vernam ik eerder van de echtgenoot van de manager).
Ik zei toy gun of een echte, maakt niets uit dat moet gecontroleerd worden bij de ingang.... :jajaja: :jajaja:
In het halfdonker zie je het verschil niet goed........... :neeneenee: :neeneenee:



Ik ging ook naar huis maar toen ik buiten kwam was John al verdwenen maar er stonden wel zes policemen met M16 naast mijn motor.......ze keken me aan maar zeiden niets...totaal niets....en ik reed weg :benweg: :benweg:

Toeval? .... :weetikniet: :weetikniet: :lachen: :lachen:



Maar morgen weer aan de reggae.......en de beef............ :happy: :happy: :happy: :lachen:



[yt=640,505]YW5GuEJiPcA [/yt]

bananacreek

Ok, hier wat foto's van de trip naar de bergen om iets te regelen..... :jajaja: :jajaja: :weetikniet: :weetikniet:

UIT DE WEG, DE KLOOTZAK MOET ER LANGS, THIS IS A MISSION FROM GOD, WE ARE PUTTING THE BAND TOGETHER..DO NOT DELAY.... :neeneenee: :neeneenee:...... :thumb: :thumb: :thumb: :happy:

OP ELKE DINSDAG SPEELT ER NU OOK EEN ANDERE BAND IN DE DISCO, MAAR DIE BAND SPEELT "ROCK&ROLL" MUSIC
DUS DRIE DAGEN LIVE-BAND PER WEEK NU.... :thumb: :thumb:

HOOP BLANKEN GISTEREN (VEEL HOERENLOPERS)............... :jajaja: :jajaja: :lachen:

[yt=640,505]OYl-Aqyneu4 [/yt]




bananacreek


bananacreek

#4106
Onduidelijke zoom fotos....een "suikerriettrein".... :thumb: :thumb:





Deze werd vroeger gebruikt.... :thumb:



Het is nu harvesting seizoen en dse weg WEMELT met sugarcane trucks..... :negatief: :negatief:

bananacreek

In plaats van de truck....



Deze misschien.....wel handig.... :lachen:


bananacreek

Even een "monobloc" tafel afleveren @ P2333 en vier stoelen @ P349 per stuk......soms ben ik hier wel een...sinterklaas.. :lachen: :lachen:












bananacreek

De brug tussen Tanjay en Bais zou kapot zijn maar ik zie daar niets van en dan heb ik een paar weken geleden een verkeerde video-clip ingezonden?........ :negatief: :negatief:

Gisteren hoorde ik dat de brug uit voorzorg werd afgsloten gedurende de storm van 17 december 2011.