Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Verplcht uniform voor de dames als die eventueel mee willen springen...... :denk: :denk: :floet:






bananacreek

@Phille: GAARNE WEER EVEN UW HULP HIERBIJ:................. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:






bananacreek

Toch even bestuderen om hier te springen zodat je niet in de bosjes blijft hangen halverwege en de muziek speelt nog......  :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Mount CANLAON







bananacreek


bananacreek


huzzie

#4025
Ok, op weg naar de top met mijn nieuwe handschoenen gekocht bij Robinsons.... :thumb: :thumb: :happy:



Dan nog even voor het springen met een paar: (zitten in de rugzak +ice  :thumb: :thumb: :thumb:)



[yt=640,505]OKFDHbP7R50 [/yt]







[/quote]Creek de foto met de rugzak, daar aan je zij is dat geen mes ooit gebruikt(jaren 70 of zo) door de Amerikaanse piloten?

bananacreek

#4026
@Huzzie: Creek de foto met de rugzak, daar aan je zij is dat geen mes ooit gebruikt(jaren 70 of zo) door de Amerikaanse piloten?

DIE FOTO KWAM VAN INTERNET AF EN DAT BEN IK NIET WANT MIJN ACHTERWERK IS WAT MATEN KLEINER... :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Dus ik weet niets van dat mes, maar het is wel een foto van iemand die Mt. Talinis werkelijk beklimt.

Je kan hier in Valencia wel gidsen vinden die je naar boven kunnen brengen maar dan moet je boven overnachten en zou P2500 per persoon kosten en dan moet je wel in goede conditie zijn en het weer mee hebben.




Boven op Mt. Talinis en het "kratermeer"
Mt. Talinis is ook een "dormant" vulcano zoals ook Twin Lakes in Sibulan...


Twin Lakes..


Twin Lakes (Lake Balinsasayo)


Hier komen nog uiterst giftige zwaveldampen uit........... :jajaja:



Herbie

Dacht het al dat het jou niet was hoor. Want dat is zeker schoenmaat 11 niet. :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Herbie op maandag 16 januari 2012, 14:51:04
Dacht het al dat het jou niet was hoor. Want dat is zeker schoenmaat 11 niet. :lachen:

Juist dat was goed gezien.... :thumb: :thumb:


bananacreek

Weer in de problemen hier................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ben bezig om de stereo weer op te zetten..... :jajaja: :jajaja:

Staat al twee jaar buiten werking omdat de amplifier for the subwoofer niet meer gerepareerd kon worden en dat was een dure Canadese AudioPro 1200.





Altijd ellende als je problemen hebt met die loodzware dingen en je kon ze toen alleen in Manila en Cebu city kopen en dan met een rotgang de Ceres liner in en naar Cebu city



Nu kun je hier versterkers kopen die in China gemaakt zijn en die net zo lang meegaan als het peperdure andere spul uit de USA of waar dan ook.
In de disco gebruiken we (nu ik niet meer...voorlopig) zo'n apparaat al twee jaar zonder problemen.

Maar nu heb ik nog een extra VESTAX PT6000UA voorhanden...... :happy: :happy:



Maar tot nu toe kon ik niet vinden hoeveel watts in "BRIDGE-MODE" en dat is soms per merk verschillend afhankelijk van de schakelingen...

Toch maar proberen want ik heb tegen de 1000W (8-Ohm) nodig om de subwoofer te sturen zonder de amp te "clippen".




Gelukkig hier wat meer gevonden:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bridged_and_paralleled_amplifiers

Zou toch graag de hele boel in zo'n truck willen bouwen maar die trucks zijn zelfs surplus peperduur... :negatief: :negatief:



Zal wel op zulk een "truck" uitlopen...... :lachen: :lachen: :lachen:



De zaak maar uit de knoop halen zoveel mogelijk..... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: